
Bella Kirppis Kotka
Huumantie 5, 48700 Kotka Navigoi


Bella Kirppis Kotka
Huumantie 5, 48700 Kotka Navigoi
Tämä yritys on lunastanut Kirpputorit24 -profiilinsa. Yritys voi vastata arvosteluihin, päivittää yrityksensä tietoja ja paljon muuta.
Kaikki yritykset voivat aktivoida profiilinsa ilmaiseksi ja pyytää arvosteluja. Lue lisää
| Ma: | 10.00 - 18.00 |
| Ti: | 10.00 - 18.00 |
| Ke: | 10.00 - 18.00 |
| To: | 10.00 - 18.00 |
| Pe: | 10.00 - 18.00 |
| La: | 10.00 - 16.00 |
| Su: | 10.00 - 16.00 |
Jussin Jättikirppis Kotka on nyt Bella Kirppis Kotka! Tärkein missiomme on tarjota kirppismyyjille parasta mahdollista palvelua ja maksimoida heidän myyntituottonsa. Panostamme helppoon ja mukavaan asiakaskokemukseen, jotta kiertotalouteen osallistuminen olisi asiakkaillemme mahdollisimman vaivatonta.
Pöytiä meillä on 204 ja ne ovat 200 cm leveitä eli tavaroille on hyvin tilaa. Valikoimastamme löytyy myös 90 cm leveä rekki, johon mahtuu myös pidempiä vaatteita roikkumaan.
Kirpputoripalveluiden lisäksi meiltä löytyy muun muassa Candytownin kattava n. 200 eri irtokarkin valikoima, joista löytyy varmasti jokaiselle jotakin! Meiltä löytyy mm. suuri määrä Fazerin suklaita.
Osoite: Huumantie 5, 48700 Kotka Navigoi
Mikäli sijainti kartalla on mielestäsi väärä, ilmoita siitä meille.
Trendaavia kirppiksiä Suomessa juuri nyt
Arvostelut
Huoleton hankinta
Huoleton hankinta on ihan älytön.
Kirppis vetää välistä hirveät rahat, jotka ostaja maksaa. Lisäksi, jos käytät tätä palautusoikeutta, tuote jää kirpputorin omistukseen (eli voivat myydä tuotteen eteenpäin, saavat rahaa), etkä saa edes rahaa takaisin, vaan lahjakortin (kirpputorille ihan sama käytätkö korttia koskaan, raha on jo saatu). Ehdottomasti edes rahana takaisin.
Uskon, että jää täällä asiointi tämän takia. Ennen oli lempikirppis. Tosi harmillista.
Toimiva systeemi
Hyvin järjestetty
Liian kallista
Liian kallista myydä. Se, että käyn joka päivä siivoamassa pöytää, tuomassa tavaraa, hinnoittelen kaiken, liimaan laput. Ja että pöydän maksu on yli 80e kahdelta viikolta. Jos en olisi saanut pöytää halvemmalla tarjouksessa, en olisi saanut kahden viikon myynneistä yhtään mitään käteen. kaikki myynnit olisivat menneet pelkän pöydän vuokraan. Aika turhauttavaa tällainen, mutta ei ole vaihtoehtoja minun kaupungissa..
Eka kerta Jussin jättikirppiksellä
Oikeastaan kaikki meni erittäin hyvin. Kauppa kävi hyvin, kun piti hinnat maltillisina ja tarkoitus oli päästä eroon turhista tavaroista eikä tehdä voittoa.
Tulen uudestaan syksyllä, kun nyt opin, miten toimitaan.
Hyvin sujui kaupat
Tavara liikkui suht hyvin.
Hyvä kirppis ja oikeastaan ainoa kotkassa jota voi kirppariksi sanoa
Hyvin kun on sekalaista ja hyvää tavaraa eikä ylihinnoiteltua.
Vaatteet helposti kiertoon
Myin paljon vaatetta eurolla/kahdella vain saadakseni ne pois jaloista ja ehkä tienata lapsille karkkirahat. Tämä toteutui todella hyvin.
Nyt vähän ikäväkseni luin, että tulevaisuudessa kirpparin konsepti muuttuu niin, että jokaiseen tuotteeseen lisätään 0,50€ “palautuslisää”. Aikamoinen hinnan korotus euron vaatteelle. Miten käy tällaisten myyntiin. 0,50€ ei ole ehkä kaikille iso raha mutta toisille se saattaa olla se ratkaiseva tekijä.
Hyvä kirppis
Kaikki meni hienosti. Seuraavaksi menen Kouvolaan!
Sujuvaa oli toiminta
Hintalappujen alusta (pahvi)saisi olla hieman vahvempaa. Kiinnitys siima ieikkaa helposti rikki lävistysaukon reunasta. Hintalappu häviää.
2 viikon myyntijakso
Tuotteet meni yllättävän hyvin kaupaksi, kun myyntihinta oli kohtuullinen. Olen tosi tyytyväinen myyntiin.
Palaute
Vastakkaisen hyllyn väli pitäisi olla korkeampi. Meidän ylimmältä hyllyltä särkyi lintu koriste, ja muita tuotteita oli tippunut, kun vastakkaisen hyllyn vaatepinot työntyivät meidän puolelle.
Myös varastamiselle pitäisi tehdä jotain. Joulun aikaan meiltä varastettiin posliini tonttu, nyt kevät myynnissä aurinkolasit ja nyt olevasta pöydästä ohut rantamekko.
Muuten asiointi ja palvelu sujuu hyvin.
Hyvin sujui myynti
Yleinen siisteys ja hyvä asiakasvirta kirppiksellä. Myyntikin hyvä, ilmeisesti hinta-laatusuhde kun on kohdillaan niin kauppakin käy.
Ok
Tavara kävi kaupaksi
Suosittelut
Pidin pöytää Jussilla 2 viikkoa. Varsinkin lasten lelut ja astiat menivät hyvin kaupaksi. Iso plussa siitä, että saatavilla oli hyvin hengareita ja koreja pienille tavaroille. En huomannut, että pöydästä olisi mitään varastettu.
Aion ottaa uudelleen pöydän myöhemmin keväällä, sillä tienasin parin viikon ponnistuksesta ihan kivasti.
Suosittelen.
Bella Kirppis Kotka (omistaja) 27/04/2026
Hei Pirjo! Kiitos paljon mukavasta palautteestasi. Kiva kuulla, että kaikki on sujunut myyntijaksolla hyvin ja tavarat ovat menneet hyvin kaupaksi. Lämpimästi tervetuloa uudelleen! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis
Toimii!
Kauppa kävi erittäin hyvin, henkilökunta avuliasta ja ystävällistä. Myynti yllätti positiivisesti:)
Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026
Hei Tarja! Kiitos paljon palautteestasi. Ihana kuulla, että kaikki on sujunut myyntijaksollasi hyvin. Tavataan pian uudelleen kirppistelyn merkeissä! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis
Jälleen hyvä myynti
Minulla oli kymmenen päivän myyntijakso, ja olen jälleen erittäin tyytyväinen tulokseen. Väkeä liikkui valtavasti, ja kunhan pöytää kävi siistimässä joka päivä, myyntikin oli erittäin hyvää.
Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026
Hei Tiina! Kiitos paljon palautteestasi ja mukava kuulla, että kaikki on sujunut erinomaisesti. Lämpimästi tervetuloa uudelleen! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis
Hiukan huonompi myynti kuin aiemmin🤘
Monta tuotetta myin, vaan loppusumma oli heikoin kaikista kerroista, tämä oli jo yhdestoista pöytä rupeama…syksyllä uudestaan! Henkilökunta , kiitettävää🍀
Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026
Hei Tuula! Kiitos arvokkaasta palautteestasi. Mahtavaa, että olet käynyt meillä myymässä jo noin monta kertaa, kiitos siitä! Ikävä kuulla, ettei myynti tällä kertaa sujunut aivan yhtä hyvin kuin aiemmin. Toivotaan, että myynti on seuraavalla kerralla parempi! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis
Palaute
Jatkoin pöytäaikaani 4 pv ja tässä yhteydessä henkilökunta kirjasi tämän väärin järjestelmään. Hain sovitusti viimeisenä päivänä tavarat pois, ilmoitin kassalla tilinumeron jne. Ihmettelin, kun tilitystä ei kuulunut ja sitten teiltä soitettiinkin, että miksi pöytäni on tyhjä? Jatkopäivät oli tehty väärin ja näin ei tilitystäkään oltu hoidettu ajallaan. Pahoitteluja ei tullut, mutta toki asia puhelun jälkeen hoidettiin.
Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026
Hei Maarit! Pahoittelen vielä, että tässä tilanteessa on tapahtunut meidän päässämme inhimillinen virhe. Toivottavasti myyntijakso sujui muuten mukavasti. Lämpimästi tervetuloa uudelleen. Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis
Toimiva kirpputori
Myynti hyvä.Paikan yleisilme siisti.Korit ja yhtenäiset hengarit ja riittävyys plussaa.Hälyttimissä hyvä valikoima.Hyvää myöskin asiakkaiden sovittamat vaatteet palautuivat oikeaan pöytään.Muistaisi vain,vähempi on parempi,ei liikaa vaatteita, pystyy katsomaan paremmin.Kaikki pelasi loistavasti.
Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026
Hei Sirpa! Kiitos paljon palautteestasi. Mahtavaa kuulla, että kaikki on sujunut myyntijaksollasi erinomaisesti. Lämpimästi tervetuloa uudelleen. Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis
Yllättynyt myynnistä
Halvimmat tuotteet menivät kaupaksi
Lopputulos , kassaan kertynyt tulos hyvä
Bella Kirppis Kotka (omistaja) 13/04/2026
Hei Arja! Kiitos palautteestasi ja mukava kuulla, että olet tehnyt meillä hyvän tilin. Mukavaa kevättä ja lämpimästi tervetuloa uudelleen! Ystävällisin terveisin Aino / Jussin Jättikirppis
Kirjoita arvostelu
Yhteystiedot
- Huumantie 5, 48700 Kotka
- bellakirppis.fi
- kotka@bellakirppis.fi
- 0503044402
Sosiaalinen media
- www.jussinjattikirppis.fi
- bellakirppiskotka
- ei saatavilla
Sinua voisi kiinnostaa myös
Aukioloajat
| Ma: | 10.00 - 18.00 |
| Ti: | 10.00 - 18.00 |
| Ke: | 10.00 - 18.00 |
| To: | 10.00 - 18.00 |
| Pe: | 10.00 - 18.00 |
| La: | 10.00 - 16.00 |
| Su: | 10.00 - 16.00 |
Hinnasto
Normaali myyntipöytä 5 €/päivä
Pienempi P-pöytä 3,50 €/päivä
Vitriini 1 €/päivä.
Bellassa myynneistäsi ei oteta lainkaan provisiota, vaan saat pitää itse kaikki myyntituottosi.
Kaikkiin tuotteisiin lisätään Bellan Huoleton hankinta -maksu, joka on 5 % tuotteen hinnasta + 0,50 €. Ostaja maksaa Huolettoman hankinnan ja saa sillä tuotteelle 48 tunnin palautusoikeuden. Lue lisää Bellan Huolettomasta hankinnasta täältä.
Arvostelut
Huoleton hankinta
Huoleton hankinta on ihan älytön.
Kirppis vetää välistä hirveät rahat, jotka ostaja maksaa. Lisäksi, jos käytät tätä palautusoikeutta, tuote jää kirpputorin omistukseen (eli voivat myydä tuotteen eteenpäin, saavat rahaa), etkä saa edes rahaa takaisin, vaan lahjakortin (kirpputorille ihan sama käytätkö korttia koskaan, raha on jo saatu). Ehdottomasti edes rahana takaisin.
Uskon, että jää täällä asiointi tämän takia. Ennen oli lempikirppis. Tosi harmillista.
Toimiva systeemi
Hyvin järjestetty
Liian kallista
Liian kallista myydä. Se, että käyn joka päivä siivoamassa pöytää, tuomassa tavaraa, hinnoittelen kaiken, liimaan laput. Ja että pöydän maksu on yli 80e kahdelta viikolta. Jos en olisi saanut pöytää halvemmalla tarjouksessa, en olisi saanut kahden viikon myynneistä yhtään mitään käteen. kaikki myynnit olisivat menneet pelkän pöydän vuokraan. Aika turhauttavaa tällainen, mutta ei ole vaihtoehtoja minun kaupungissa..
Eka kerta Jussin jättikirppiksellä
Oikeastaan kaikki meni erittäin hyvin. Kauppa kävi hyvin, kun piti hinnat maltillisina ja tarkoitus oli päästä eroon turhista tavaroista eikä tehdä voittoa.
Tulen uudestaan syksyllä, kun nyt opin, miten toimitaan.
Hyvin sujui kaupat
Tavara liikkui suht hyvin.
Hyvä kirppis ja oikeastaan ainoa kotkassa jota voi kirppariksi sanoa
Hyvin kun on sekalaista ja hyvää tavaraa eikä ylihinnoiteltua.
Vaatteet helposti kiertoon
Myin paljon vaatetta eurolla/kahdella vain saadakseni ne pois jaloista ja ehkä tienata lapsille karkkirahat. Tämä toteutui todella hyvin.
Nyt vähän ikäväkseni luin, että tulevaisuudessa kirpparin konsepti muuttuu niin, että jokaiseen tuotteeseen lisätään 0,50€ “palautuslisää”. Aikamoinen hinnan korotus euron vaatteelle. Miten käy tällaisten myyntiin. 0,50€ ei ole ehkä kaikille iso raha mutta toisille se saattaa olla se ratkaiseva tekijä.
Hyvä kirppis
Kaikki meni hienosti. Seuraavaksi menen Kouvolaan!
Sujuvaa oli toiminta
Hintalappujen alusta (pahvi)saisi olla hieman vahvempaa. Kiinnitys siima ieikkaa helposti rikki lävistysaukon reunasta. Hintalappu häviää.
2 viikon myyntijakso
Tuotteet meni yllättävän hyvin kaupaksi, kun myyntihinta oli kohtuullinen. Olen tosi tyytyväinen myyntiin.
Palaute
Vastakkaisen hyllyn väli pitäisi olla korkeampi. Meidän ylimmältä hyllyltä särkyi lintu koriste, ja muita tuotteita oli tippunut, kun vastakkaisen hyllyn vaatepinot työntyivät meidän puolelle.
Myös varastamiselle pitäisi tehdä jotain. Joulun aikaan meiltä varastettiin posliini tonttu, nyt kevät myynnissä aurinkolasit ja nyt olevasta pöydästä ohut rantamekko.
Muuten asiointi ja palvelu sujuu hyvin.
Hyvin sujui myynti
Yleinen siisteys ja hyvä asiakasvirta kirppiksellä. Myyntikin hyvä, ilmeisesti hinta-laatusuhde kun on kohdillaan niin kauppakin käy.
Ok
Tavara kävi kaupaksi
Suosittelut
Pidin pöytää Jussilla 2 viikkoa. Varsinkin lasten lelut ja astiat menivät hyvin kaupaksi. Iso plussa siitä, että saatavilla oli hyvin hengareita ja koreja pienille tavaroille. En huomannut, että pöydästä olisi mitään varastettu.
Aion ottaa uudelleen pöydän myöhemmin keväällä, sillä tienasin parin viikon ponnistuksesta ihan kivasti.
Suosittelen.
Bella Kirppis Kotka (omistaja) 27/04/2026
Hei Pirjo! Kiitos paljon mukavasta palautteestasi. Kiva kuulla, että kaikki on sujunut myyntijaksolla hyvin ja tavarat ovat menneet hyvin kaupaksi. Lämpimästi tervetuloa uudelleen! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis
Toimii!
Kauppa kävi erittäin hyvin, henkilökunta avuliasta ja ystävällistä. Myynti yllätti positiivisesti:)
Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026
Hei Tarja! Kiitos paljon palautteestasi. Ihana kuulla, että kaikki on sujunut myyntijaksollasi hyvin. Tavataan pian uudelleen kirppistelyn merkeissä! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis
Jälleen hyvä myynti
Minulla oli kymmenen päivän myyntijakso, ja olen jälleen erittäin tyytyväinen tulokseen. Väkeä liikkui valtavasti, ja kunhan pöytää kävi siistimässä joka päivä, myyntikin oli erittäin hyvää.
Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026
Hei Tiina! Kiitos paljon palautteestasi ja mukava kuulla, että kaikki on sujunut erinomaisesti. Lämpimästi tervetuloa uudelleen! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis
Hiukan huonompi myynti kuin aiemmin🤘
Monta tuotetta myin, vaan loppusumma oli heikoin kaikista kerroista, tämä oli jo yhdestoista pöytä rupeama…syksyllä uudestaan! Henkilökunta , kiitettävää🍀
Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026
Hei Tuula! Kiitos arvokkaasta palautteestasi. Mahtavaa, että olet käynyt meillä myymässä jo noin monta kertaa, kiitos siitä! Ikävä kuulla, ettei myynti tällä kertaa sujunut aivan yhtä hyvin kuin aiemmin. Toivotaan, että myynti on seuraavalla kerralla parempi! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis
Palaute
Jatkoin pöytäaikaani 4 pv ja tässä yhteydessä henkilökunta kirjasi tämän väärin järjestelmään. Hain sovitusti viimeisenä päivänä tavarat pois, ilmoitin kassalla tilinumeron jne. Ihmettelin, kun tilitystä ei kuulunut ja sitten teiltä soitettiinkin, että miksi pöytäni on tyhjä? Jatkopäivät oli tehty väärin ja näin ei tilitystäkään oltu hoidettu ajallaan. Pahoitteluja ei tullut, mutta toki asia puhelun jälkeen hoidettiin.
Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026
Hei Maarit! Pahoittelen vielä, että tässä tilanteessa on tapahtunut meidän päässämme inhimillinen virhe. Toivottavasti myyntijakso sujui muuten mukavasti. Lämpimästi tervetuloa uudelleen. Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis
Toimiva kirpputori
Myynti hyvä.Paikan yleisilme siisti.Korit ja yhtenäiset hengarit ja riittävyys plussaa.Hälyttimissä hyvä valikoima.Hyvää myöskin asiakkaiden sovittamat vaatteet palautuivat oikeaan pöytään.Muistaisi vain,vähempi on parempi,ei liikaa vaatteita, pystyy katsomaan paremmin.Kaikki pelasi loistavasti.
Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026
Hei Sirpa! Kiitos paljon palautteestasi. Mahtavaa kuulla, että kaikki on sujunut myyntijaksollasi erinomaisesti. Lämpimästi tervetuloa uudelleen. Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis
Yllättynyt myynnistä
Halvimmat tuotteet menivät kaupaksi
Lopputulos , kassaan kertynyt tulos hyvä
Bella Kirppis Kotka (omistaja) 13/04/2026
Hei Arja! Kiitos palautteestasi ja mukava kuulla, että olet tehnyt meillä hyvän tilin. Mukavaa kevättä ja lämpimästi tervetuloa uudelleen! Ystävällisin terveisin Aino / Jussin Jättikirppis
Kirjoita arvostelu
Yhteystiedot
- Huumantie 5, 48700 Kotka
- bellakirppis.fi
- kotka@bellakirppis.fi
- 0503044402
Sosiaalinen media
- www.jussinjattikirppis.fi
- bellakirppiskotka
- ei saatavilla
Sinua voisi kiinnostaa myös
Aukioloajat
Hinnasto
Normaali myyntipöytä 5 €/päivä
Pienempi P-pöytä 3,50 €/päivä
Vitriini 1 €/päivä.
Bellassa myynneistäsi ei oteta lainkaan provisiota, vaan saat pitää itse kaikki myyntituottosi.
Kaikkiin tuotteisiin lisätään Bellan Huoleton hankinta -maksu, joka on 5 % tuotteen hinnasta + 0,50 €. Ostaja maksaa Huolettoman hankinnan ja saa sillä tuotteelle 48 tunnin palautusoikeuden. Lue lisää Bellan Huolettomasta hankinnasta täältä.
show_kirpputori_related_posts
Uusimmat jutut
-
-
Zara vetäytyy pikamuodin hintasodasta – panostaa laatuun ja entistä suurempiin myymälöihin11/12/2025
-
Poriin avautui jättimäinen uusi kirpputori – avajaisviikonloppuna huippumyynnit12/11/2025







