Bella Kirppis Kotka

Huumantie 5, 48700 Kotka Navigoi

Verynice farkkuja

Bella Kirppis Kotka

Huumantie 5, 48700 Kotka Navigoi

Plus

Tämä yritys on lunastanut Kirpputorit24 -profiilinsa. Yritys voi vastata arvosteluihin, päivittää yrityksensä tietoja ja paljon muuta.

Kaikki yritykset voivat aktivoida profiilinsa ilmaiseksi ja pyytää arvosteluja. Lue lisää

287 arvostelua
Kirpputori · Itsepalvelu · Kahvia
Ma:10.00 - 18.00
Ti:10.00 - 18.00
Ke:10.00 - 18.00
To:10.00 - 18.00
Pe:10.00 - 18.00
La:10.00 - 16.00
Su:10.00 - 16.00
Reaaliaikainen myynnin seuranta
Meillä on käytössä Kirppari-Kalle, jonka avulla hinnoittelet tuotteet helposti ja seuraat myyntejäsi lähes reaaliaikaisesti
Kahvia (ja pullaa)
Nauti kupillinen kahvia ja pientä purtavaa kirppistelyn lomassa. Valikoima voi vaihdella.

Jussin Jättikirppis Kotka on nyt Bella Kirppis Kotka! Tärkein missiomme on tarjota kirppismyyjille parasta mahdollista palvelua ja maksimoida heidän myyntituottonsa. Panostamme helppoon ja mukavaan asiakaskokemukseen, jotta kiertotalouteen osallistuminen olisi asiakkaillemme mahdollisimman vaivatonta.

Pöytiä meillä on 204 ja ne ovat 200 cm leveitä eli tavaroille on hyvin tilaa. Valikoimastamme löytyy myös 90 cm leveä rekki, johon mahtuu myös pidempiä vaatteita roikkumaan.

Kirpputoripalveluiden lisäksi meiltä löytyy muun muassa Candytownin kattava n. 200 eri irtokarkin valikoima, joista löytyy varmasti jokaiselle jotakin! Meiltä löytyy mm. suuri määrä Fazerin suklaita.

Osoite: Huumantie 5, 48700 Kotka Navigoi

Mikäli sijainti kartalla on mielestäsi väärä, ilmoita siitä meille.

Trendaavia kirppiksiä Suomessa juuri nyt

Arvostelut

4,1
Yhteensä 287 arvostelua
5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähteä

Huoleton hankinta

01/06/2026

Huoleton hankinta on ihan älytön.

Kirppis vetää välistä hirveät rahat, jotka ostaja maksaa. Lisäksi, jos käytät tätä palautusoikeutta, tuote jää kirpputorin omistukseen (eli voivat myydä tuotteen eteenpäin, saavat rahaa), etkä saa edes rahaa takaisin, vaan lahjakortin (kirpputorille ihan sama käytätkö korttia koskaan, raha on jo saatu). Ehdottomasti edes rahana takaisin.

Uskon, että jää täällä asiointi tämän takia. Ennen oli lempikirppis. Tosi harmillista.

Jenni

Toimiva systeemi

29/05/2026

Hyvin järjestetty

Silja Parkko

Liian kallista

28/05/2026

Liian kallista myydä. Se, että käyn joka päivä siivoamassa pöytää, tuomassa tavaraa, hinnoittelen kaiken, liimaan laput. Ja että pöydän maksu on yli 80e kahdelta viikolta. Jos en olisi saanut pöytää halvemmalla tarjouksessa, en olisi saanut kahden viikon myynneistä yhtään mitään käteen. kaikki myynnit olisivat menneet pelkän pöydän vuokraan. Aika turhauttavaa tällainen, mutta ei ole vaihtoehtoja minun kaupungissa..

M

Eka kerta Jussin jättikirppiksellä

26/05/2026

Oikeastaan kaikki meni erittäin hyvin. Kauppa kävi hyvin, kun piti hinnat maltillisina ja tarkoitus oli päästä eroon turhista tavaroista eikä tehdä voittoa.

Tulen uudestaan syksyllä, kun nyt opin, miten toimitaan.

Riitta

Hyvin sujui kaupat

26/05/2026

Tavara liikkui suht hyvin.

At

Hyvä kirppis ja oikeastaan ainoa kotkassa jota voi kirppariksi sanoa

20/05/2026

Hyvin kun on sekalaista ja hyvää tavaraa eikä ylihinnoiteltua.

Seija

Vaatteet helposti kiertoon

14/05/2026

Myin paljon vaatetta eurolla/kahdella vain saadakseni ne pois jaloista ja ehkä tienata lapsille karkkirahat. Tämä toteutui todella hyvin.

Nyt vähän ikäväkseni luin, että tulevaisuudessa kirpparin konsepti muuttuu niin, että jokaiseen tuotteeseen lisätään 0,50€ “palautuslisää”. Aikamoinen hinnan korotus euron vaatteelle. Miten käy tällaisten myyntiin. 0,50€ ei ole ehkä kaikille iso raha mutta toisille se saattaa olla se ratkaiseva tekijä.

Miina

Hyvä kirppis

14/05/2026

Kaikki meni hienosti. Seuraavaksi menen Kouvolaan!

Tiina Heinonen

Sujuvaa oli toiminta

06/05/2026

Hintalappujen alusta (pahvi)saisi olla hieman vahvempaa. Kiinnitys siima ieikkaa helposti rikki lävistysaukon reunasta. Hintalappu häviää.

Paula Mattila

2 viikon myyntijakso

06/05/2026

Tuotteet meni yllättävän hyvin kaupaksi, kun myyntihinta oli kohtuullinen. Olen tosi tyytyväinen myyntiin.

Pirjo Lajunen

Palaute

06/05/2026

Vastakkaisen hyllyn väli pitäisi olla korkeampi. Meidän ylimmältä hyllyltä särkyi lintu koriste, ja muita tuotteita oli tippunut, kun vastakkaisen hyllyn vaatepinot työntyivät meidän puolelle.

Myös varastamiselle pitäisi tehdä jotain. Joulun aikaan meiltä varastettiin posliini tonttu, nyt kevät myynnissä aurinkolasit ja nyt olevasta pöydästä ohut rantamekko.

Muuten asiointi ja palvelu sujuu hyvin.

Eila Aalto

Hyvin sujui myynti

02/05/2026

Yleinen siisteys ja hyvä asiakasvirta kirppiksellä. Myyntikin hyvä, ilmeisesti hinta-laatusuhde kun on kohdillaan niin kauppakin käy.

Haminalainen myyjä

Ok

28/04/2026

Tavara kävi kaupaksi

Reenkola Ulla

Suosittelut

23/04/2026

Pidin pöytää Jussilla 2 viikkoa. Varsinkin lasten lelut ja astiat menivät hyvin kaupaksi. Iso plussa siitä, että saatavilla oli hyvin hengareita ja koreja pienille tavaroille. En huomannut, että pöydästä olisi mitään varastettu.

Aion ottaa uudelleen pöydän myöhemmin keväällä, sillä tienasin parin viikon ponnistuksesta ihan kivasti.

Suosittelen.

Pirjo Holanti

Bella Kirppis Kotka (omistaja) 27/04/2026

Hei Pirjo! Kiitos paljon mukavasta palautteestasi. Kiva kuulla, että kaikki on sujunut myyntijaksolla hyvin ja tavarat ovat menneet hyvin kaupaksi. Lämpimästi tervetuloa uudelleen! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis

Toimii!

14/04/2026

Kauppa kävi erittäin hyvin, henkilökunta avuliasta ja ystävällistä. Myynti yllätti positiivisesti:)

Tarja Pikarinen

Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026

Hei Tarja! Kiitos paljon palautteestasi. Ihana kuulla, että kaikki on sujunut myyntijaksollasi hyvin. Tavataan pian uudelleen kirppistelyn merkeissä! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis

Jälleen hyvä myynti

14/04/2026

Minulla oli kymmenen päivän myyntijakso, ja olen jälleen erittäin tyytyväinen tulokseen. Väkeä liikkui valtavasti, ja kunhan pöytää kävi siistimässä joka päivä, myyntikin oli erittäin hyvää.

Tiina

Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026

Hei Tiina! Kiitos paljon palautteestasi ja mukava kuulla, että kaikki on sujunut erinomaisesti. Lämpimästi tervetuloa uudelleen! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis

Hiukan huonompi myynti kuin aiemmin🤘

14/04/2026

Monta tuotetta myin, vaan loppusumma oli heikoin kaikista kerroista, tämä oli jo yhdestoista pöytä rupeama…syksyllä uudestaan! Henkilökunta , kiitettävää🍀

Tuula Litmanen

Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026

Hei Tuula! Kiitos arvokkaasta palautteestasi. Mahtavaa, että olet käynyt meillä myymässä jo noin monta kertaa, kiitos siitä! Ikävä kuulla, ettei myynti tällä kertaa sujunut aivan yhtä hyvin kuin aiemmin. Toivotaan, että myynti on seuraavalla kerralla parempi! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis

Palaute

14/04/2026

Jatkoin pöytäaikaani 4 pv ja tässä yhteydessä henkilökunta kirjasi tämän väärin järjestelmään. Hain sovitusti viimeisenä päivänä tavarat pois, ilmoitin kassalla tilinumeron jne. Ihmettelin, kun tilitystä ei kuulunut ja sitten teiltä soitettiinkin, että miksi pöytäni on tyhjä? Jatkopäivät oli tehty väärin ja näin ei tilitystäkään oltu hoidettu ajallaan. Pahoitteluja ei tullut, mutta toki asia puhelun jälkeen hoidettiin.

Maarit Kolehmainen

Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026

Hei Maarit! Pahoittelen vielä, että tässä tilanteessa on tapahtunut meidän päässämme inhimillinen virhe. Toivottavasti myyntijakso sujui muuten mukavasti. Lämpimästi tervetuloa uudelleen. Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis

Toimiva kirpputori

14/04/2026

Myynti hyvä.Paikan yleisilme siisti.Korit ja yhtenäiset hengarit ja riittävyys plussaa.Hälyttimissä hyvä valikoima.Hyvää myöskin asiakkaiden sovittamat vaatteet palautuivat oikeaan pöytään.Muistaisi vain,vähempi on parempi,ei liikaa vaatteita, pystyy katsomaan paremmin.Kaikki pelasi loistavasti.

sirpa

Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026

Hei Sirpa! Kiitos paljon palautteestasi. Mahtavaa kuulla, että kaikki on sujunut myyntijaksollasi erinomaisesti. Lämpimästi tervetuloa uudelleen. Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis

Yllättynyt myynnistä

06/04/2026

Halvimmat tuotteet menivät kaupaksi

Lopputulos , kassaan kertynyt tulos hyvä

Arja Ojalainen

Bella Kirppis Kotka (omistaja) 13/04/2026

Hei Arja! Kiitos palautteestasi ja mukava kuulla, että olet tehnyt meillä hyvän tilin. Mukavaa kevättä ja lämpimästi tervetuloa uudelleen! Ystävällisin terveisin Aino / Jussin Jättikirppis


Kirjoita arvostelu

Arvostelun on pohjauduttava omaan asiakaskokemukseesi yrityksen kanssa. Jokainen arvostelu tarkistetaan ennen julkaisua. Lue lisää arvostelukäytännöistämme.

Yhteystiedot

Sosiaalinen media

Meillä on käytössä Kirppari-Kalle

Aukioloajat

Ma:10.00 - 18.00
Ti:10.00 - 18.00
Ke:10.00 - 18.00
To:10.00 - 18.00
Pe:10.00 - 18.00
La:10.00 - 16.00
Su:10.00 - 16.00

Hinnasto

Normaali myyntipöytä 5 €/päivä

Pienempi P-pöytä 3,50 €/päivä

Vitriini 1 €/päivä. 

Bellassa myynneistäsi ei oteta lainkaan provisiota, vaan saat pitää itse kaikki myyntituottosi.

Kaikkiin tuotteisiin lisätään Bellan Huoleton hankinta -maksu, joka on 5 % tuotteen hinnasta + 0,50 €. Ostaja maksaa Huolettoman hankinnan ja saa sillä tuotteelle 48 tunnin palautusoikeuden. Lue lisää Bellan Huolettomasta hankinnasta täältä


Arvostelut

4,1
Yhteensä 287 arvostelua
5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähteä

Huoleton hankinta

01/06/2026

Huoleton hankinta on ihan älytön.

Kirppis vetää välistä hirveät rahat, jotka ostaja maksaa. Lisäksi, jos käytät tätä palautusoikeutta, tuote jää kirpputorin omistukseen (eli voivat myydä tuotteen eteenpäin, saavat rahaa), etkä saa edes rahaa takaisin, vaan lahjakortin (kirpputorille ihan sama käytätkö korttia koskaan, raha on jo saatu). Ehdottomasti edes rahana takaisin.

Uskon, että jää täällä asiointi tämän takia. Ennen oli lempikirppis. Tosi harmillista.

Jenni

Toimiva systeemi

29/05/2026

Hyvin järjestetty

Silja Parkko

Liian kallista

28/05/2026

Liian kallista myydä. Se, että käyn joka päivä siivoamassa pöytää, tuomassa tavaraa, hinnoittelen kaiken, liimaan laput. Ja että pöydän maksu on yli 80e kahdelta viikolta. Jos en olisi saanut pöytää halvemmalla tarjouksessa, en olisi saanut kahden viikon myynneistä yhtään mitään käteen. kaikki myynnit olisivat menneet pelkän pöydän vuokraan. Aika turhauttavaa tällainen, mutta ei ole vaihtoehtoja minun kaupungissa..

M

Eka kerta Jussin jättikirppiksellä

26/05/2026

Oikeastaan kaikki meni erittäin hyvin. Kauppa kävi hyvin, kun piti hinnat maltillisina ja tarkoitus oli päästä eroon turhista tavaroista eikä tehdä voittoa.

Tulen uudestaan syksyllä, kun nyt opin, miten toimitaan.

Riitta

Hyvin sujui kaupat

26/05/2026

Tavara liikkui suht hyvin.

At

Hyvä kirppis ja oikeastaan ainoa kotkassa jota voi kirppariksi sanoa

20/05/2026

Hyvin kun on sekalaista ja hyvää tavaraa eikä ylihinnoiteltua.

Seija

Vaatteet helposti kiertoon

14/05/2026

Myin paljon vaatetta eurolla/kahdella vain saadakseni ne pois jaloista ja ehkä tienata lapsille karkkirahat. Tämä toteutui todella hyvin.

Nyt vähän ikäväkseni luin, että tulevaisuudessa kirpparin konsepti muuttuu niin, että jokaiseen tuotteeseen lisätään 0,50€ “palautuslisää”. Aikamoinen hinnan korotus euron vaatteelle. Miten käy tällaisten myyntiin. 0,50€ ei ole ehkä kaikille iso raha mutta toisille se saattaa olla se ratkaiseva tekijä.

Miina

Hyvä kirppis

14/05/2026

Kaikki meni hienosti. Seuraavaksi menen Kouvolaan!

Tiina Heinonen

Sujuvaa oli toiminta

06/05/2026

Hintalappujen alusta (pahvi)saisi olla hieman vahvempaa. Kiinnitys siima ieikkaa helposti rikki lävistysaukon reunasta. Hintalappu häviää.

Paula Mattila

2 viikon myyntijakso

06/05/2026

Tuotteet meni yllättävän hyvin kaupaksi, kun myyntihinta oli kohtuullinen. Olen tosi tyytyväinen myyntiin.

Pirjo Lajunen

Palaute

06/05/2026

Vastakkaisen hyllyn väli pitäisi olla korkeampi. Meidän ylimmältä hyllyltä särkyi lintu koriste, ja muita tuotteita oli tippunut, kun vastakkaisen hyllyn vaatepinot työntyivät meidän puolelle.

Myös varastamiselle pitäisi tehdä jotain. Joulun aikaan meiltä varastettiin posliini tonttu, nyt kevät myynnissä aurinkolasit ja nyt olevasta pöydästä ohut rantamekko.

Muuten asiointi ja palvelu sujuu hyvin.

Eila Aalto

Hyvin sujui myynti

02/05/2026

Yleinen siisteys ja hyvä asiakasvirta kirppiksellä. Myyntikin hyvä, ilmeisesti hinta-laatusuhde kun on kohdillaan niin kauppakin käy.

Haminalainen myyjä

Ok

28/04/2026

Tavara kävi kaupaksi

Reenkola Ulla

Suosittelut

23/04/2026

Pidin pöytää Jussilla 2 viikkoa. Varsinkin lasten lelut ja astiat menivät hyvin kaupaksi. Iso plussa siitä, että saatavilla oli hyvin hengareita ja koreja pienille tavaroille. En huomannut, että pöydästä olisi mitään varastettu.

Aion ottaa uudelleen pöydän myöhemmin keväällä, sillä tienasin parin viikon ponnistuksesta ihan kivasti.

Suosittelen.

Pirjo Holanti

Bella Kirppis Kotka (omistaja) 27/04/2026

Hei Pirjo! Kiitos paljon mukavasta palautteestasi. Kiva kuulla, että kaikki on sujunut myyntijaksolla hyvin ja tavarat ovat menneet hyvin kaupaksi. Lämpimästi tervetuloa uudelleen! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis

Toimii!

14/04/2026

Kauppa kävi erittäin hyvin, henkilökunta avuliasta ja ystävällistä. Myynti yllätti positiivisesti:)

Tarja Pikarinen

Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026

Hei Tarja! Kiitos paljon palautteestasi. Ihana kuulla, että kaikki on sujunut myyntijaksollasi hyvin. Tavataan pian uudelleen kirppistelyn merkeissä! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis

Jälleen hyvä myynti

14/04/2026

Minulla oli kymmenen päivän myyntijakso, ja olen jälleen erittäin tyytyväinen tulokseen. Väkeä liikkui valtavasti, ja kunhan pöytää kävi siistimässä joka päivä, myyntikin oli erittäin hyvää.

Tiina

Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026

Hei Tiina! Kiitos paljon palautteestasi ja mukava kuulla, että kaikki on sujunut erinomaisesti. Lämpimästi tervetuloa uudelleen! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis

Hiukan huonompi myynti kuin aiemmin🤘

14/04/2026

Monta tuotetta myin, vaan loppusumma oli heikoin kaikista kerroista, tämä oli jo yhdestoista pöytä rupeama…syksyllä uudestaan! Henkilökunta , kiitettävää🍀

Tuula Litmanen

Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026

Hei Tuula! Kiitos arvokkaasta palautteestasi. Mahtavaa, että olet käynyt meillä myymässä jo noin monta kertaa, kiitos siitä! Ikävä kuulla, ettei myynti tällä kertaa sujunut aivan yhtä hyvin kuin aiemmin. Toivotaan, että myynti on seuraavalla kerralla parempi! Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis

Palaute

14/04/2026

Jatkoin pöytäaikaani 4 pv ja tässä yhteydessä henkilökunta kirjasi tämän väärin järjestelmään. Hain sovitusti viimeisenä päivänä tavarat pois, ilmoitin kassalla tilinumeron jne. Ihmettelin, kun tilitystä ei kuulunut ja sitten teiltä soitettiinkin, että miksi pöytäni on tyhjä? Jatkopäivät oli tehty väärin ja näin ei tilitystäkään oltu hoidettu ajallaan. Pahoitteluja ei tullut, mutta toki asia puhelun jälkeen hoidettiin.

Maarit Kolehmainen

Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026

Hei Maarit! Pahoittelen vielä, että tässä tilanteessa on tapahtunut meidän päässämme inhimillinen virhe. Toivottavasti myyntijakso sujui muuten mukavasti. Lämpimästi tervetuloa uudelleen. Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis

Toimiva kirpputori

14/04/2026

Myynti hyvä.Paikan yleisilme siisti.Korit ja yhtenäiset hengarit ja riittävyys plussaa.Hälyttimissä hyvä valikoima.Hyvää myöskin asiakkaiden sovittamat vaatteet palautuivat oikeaan pöytään.Muistaisi vain,vähempi on parempi,ei liikaa vaatteita, pystyy katsomaan paremmin.Kaikki pelasi loistavasti.

sirpa

Bella Kirppis Kotka (omistaja) 20/04/2026

Hei Sirpa! Kiitos paljon palautteestasi. Mahtavaa kuulla, että kaikki on sujunut myyntijaksollasi erinomaisesti. Lämpimästi tervetuloa uudelleen. Terveisin Aino / Jussin Jättikirppis

Yllättynyt myynnistä

06/04/2026

Halvimmat tuotteet menivät kaupaksi

Lopputulos , kassaan kertynyt tulos hyvä

Arja Ojalainen

Bella Kirppis Kotka (omistaja) 13/04/2026

Hei Arja! Kiitos palautteestasi ja mukava kuulla, että olet tehnyt meillä hyvän tilin. Mukavaa kevättä ja lämpimästi tervetuloa uudelleen! Ystävällisin terveisin Aino / Jussin Jättikirppis


Kirjoita arvostelu

Arvostelun on pohjauduttava omaan asiakaskokemukseesi yrityksen kanssa. Jokainen arvostelu tarkistetaan ennen julkaisua. Lue lisää arvostelukäytännöistämme.

Yhteystiedot

Sosiaalinen media

Meillä on käytössä Kirppari-Kalle

Aukioloajat


Hinnasto

Normaali myyntipöytä 5 €/päivä

Pienempi P-pöytä 3,50 €/päivä

Vitriini 1 €/päivä. 

Bellassa myynneistäsi ei oteta lainkaan provisiota, vaan saat pitää itse kaikki myyntituottosi.

Kaikkiin tuotteisiin lisätään Bellan Huoleton hankinta -maksu, joka on 5 % tuotteen hinnasta + 0,50 €. Ostaja maksaa Huolettoman hankinnan ja saa sillä tuotteelle 48 tunnin palautusoikeuden. Lue lisää Bellan Huolettomasta hankinnasta täältä


show_kirpputori_related_posts


Uusimmat jutut

  • Muovikassien hinnat räjähtäneet: ympäristöteko vai lisää katetta kaupalle?
    Muovikassien hinnat räjähtäneet: ympäristöteko vai lisää katetta kaupalle?
    09/02/2026
  • Zara vetäytyy pikamuodin hintasodasta – panostaa laatuun ja entistä suurempiin myymälöihin
    Zara vetäytyy pikamuodin hintasodasta – panostaa laatuun ja entistä suurempiin myymälöihin
    11/12/2025
  • Poriin avautui jättimäinen uusi kirpputori – avajaisviikonloppuna huippumyynnit
    Poriin avautui jättimäinen uusi kirpputori – avajaisviikonloppuna huippumyynnit
    12/11/2025

TOP-10 Kirppikset