Suljettu pysyvästi.
Tutustu kaupungin muihin kirpputoreihin >>

Koto Kirpputori logo

Koto Kirpputori

Laakeritie 9, 90620 Oulu Navigoi

Verynice farkkuja
Koto Kirpputori logo

Koto Kirpputori

Laakeritie 9, 90620 Oulu Navigoi

Plus

Tämä yritys on lunastanut Kirpputorit24 -profiilinsa. Yritys voi vastata arvosteluihin, päivittää yrityksensä tietoja ja paljon muuta.

Kaikki yritykset voivat aktivoida profiilinsa ilmaiseksi ja pyytää arvosteluja. Lue lisää

39 arvostelua
Kirpputori · Itsepalvelu · Myyntipalvelu · Ostopalvelu · Lahjoitukset · Noutopalvelu · Kahvia · Pakettiauton vuokraus
Ma:suljettu
Ti:10.00 - 19.00
Ke:10.00 - 19.00
To:10.00 - 19.00
Pe:10.00 - 19.00
La:10.00 - 15.00
Su:10.00 - 15.00
Toimipiste avattu vuonna 2025
Reaaliaikainen myynnin seuranta
Meillä on käytössä Kirppari-Kalle, jonka avulla hinnoittelet tuotteet helposti ja seuraat myyntejäsi lähes reaaliaikaisesti
Kahvia (ja pullaa)
Nauti kupillinen kahvia ja pientä purtavaa kirppistelyn lomassa. Valikoima voi vaihdella.

Koto Kirpputori on 219 pöydän itsepalvelukirpputori, joka tarjoaa asiakkailleen kestävät ja muokattavat myyntipaikat. Vaaterekillisissä pöydissä on 120 cm leveä vaaterekki ja 3-tasoa, ylätason saa kätevästi irrotettua ja säilytettyä alatason alla. Tämä ominaisuus antaa mahdollisuuden ripustaa myyntiin myös pidempiä vaatteita ja maksimoida myyntipöydän tilankäytön.

Kaikki myyntipöydät on suunniteltu kestämään suuriakin painoja, joten ne eivät notku tai taivu. Tila on varustettu ilmalämpöpumpuilla, jotka pitävät ilman raikkaana ja miellyttävänä jopa kesän kuumimpina päivinä.

Koto Kirpputorilla on käytössä Kirpparikalle-järjestelmä, jonka avulla voit helposti hallinnoida ja seurata myyntiäsi. Kirpputori sijaitsee osoitteessa Laakeritie 9, 90620 Oulu, aivan Ruskon Citymarketin vastapäätä.

Opiskelija, eläkeläinen tai työtön, hyödynnä etusi!

Saat nyt -15 % alennuksen kaikista pöytävuokrista ja -50 % alennuksen hintalappuarkeista.

Osoite: Laakeritie 9, 90620 Oulu Navigoi

Mikäli sijainti kartalla on mielestäsi väärä, ilmoita siitä meille.

Trendaavia kirppiksiä paikassa Oulu

Arvostelut

4,5
Yhteensä 34 arvostelua
5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähteä

palaute

23/04/2026

Paikka oli siisti .Palvelu oli ystävällistä ja avuliasta. Liikkeen lopettaminen aiheutti hämmennystä ja varmaan tulokin jäi pienemmäksi

Ritva Heikkinen

Ihanat myyjät ja kivasti myyntiä

19/04/2026

Hyviä kokemuksia jäi. Henkilökunta oli todella mukavaa ja sain monta ylimääräistä tavaraa vähemmäksi (yli 100 kpl). Vastapainoksi tein myös kivoja löytöjä 😊

Jaana

Yhteenveto

14/04/2026

Nyt oli kyllä hiljaista myynnin suhteen kaksi edellistä kertaa meni huomattavasti paremmin eli kehno tulos

Raija Koistinen

Hyvä palvelu

14/04/2026

Henkilökunta oli mukavaa ja palvelualtista. Kirppari oli siisti.

Turo Piila

Hyvä kirppari

23/03/2026

Oulun paras käyttämäni kirppari. Henkilökunta ystävällinen ja joustava. Siisti paikka.

Sisko sarkkinen

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Kiitos paljon 🙂

Hyvän ilman kirppis

20/03/2026

Raikas sisäilma ja muutenkin siisti paikka mikä on näin allergiselle tosi tärkeätä. Aivan huippu henkilökunta ja muutenkin ilmapiiri kirppiksellä on tosi ystävällinen! Myyntipöydät hyvän kokoiset ja muokattavissa poistamalla hyllyjä. Saattaa olla että otan pöydän uudemmankin kerran tässä lähempänä kesää. Suositukset paikalle.

Minna

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Kiitos paljon 🙂

Hiljaista oli

12/03/2026

Asiointi oli sujuvaa mutta tavara ei mennyt kaupaksi. Rahallisesti kannattamaton myyntiviikko. Iso plussa siitä että loput tavarat sai lahjoittaa kirpparille eikä tarvinut kantaa itse pois! Henkilökunta oli ystävällistä.

Mh

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Hei, ikävä kuulla että myyntiä ei oikein tullut, mutta kiitoksia palautteesta kuitenkin 😀

Kotokirppis

08/03/2026

Harmi et täällä ei käy asiakkaita muuten hyvä ja siisti kirppis. Molemmilla kerroilla hävisi tavaraa eikä löytyny ku kävin kiertelemässä. Toinen myynti oli elämäni huonoin kirppiksillä mut ei kyllä ollu asiakkaitakaan tai tavara ja asiakas ei kohdannu. Toivottavasti asiakasmäärä lisääntyy ja käyn kyllä asiakkaana ja toivon et tää pysyy täälläpäin. Asiakaspalvelu ja kirppistoiminta hyvä.

Seluska Päivi

Koto Kirpputori (omistaja) 08/03/2026

Hei, kiitos palautteesta ja harmi kuulla, että jotain oli hävinnyt. Meillä on nyt viikkon myynnit seilannut aina 30-150€ välillä.

Hyvä

27/02/2026

Kiitos kirpitori tosi hyvä

Burbuqe

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Kiitos paljon 🙂

Hyvä kokemus

25/02/2026

Henkilökunta koostuu mukavista ja sosiaalisista tyypeistä. Se tuo kirppikselle mukavan tunnelman. Tilat ja pöydät hyvät ja hyvin esim tasoja joita voi siirrellä! Pientäkin tavaraa helpompi myydä!

Riina T

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Kiitos paljon 🙂

Joustava pöytä

25/02/2026

Kaikki sujui sujuvasti.

Ainut, että yksi muumimuki hävisi, ei tullut rahoja, ei näkynyt mukia.

Ulla

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Hei, ikävä kuulla. Olethan tarkistanut jälkimyynti tilin?

valoisa ja mukava kirppis

18/01/2026

Hyvät uudet pidennetyt aukioloajat +++ ystävällinen henkilökunta.

Hyvin on tehnyt löytöjä. Parkkipaikkatilaa löytyy ja helppo tulla, iso ruokakauppa tien tousella puolen, niin mukava köydä molemmissa samalla reissulla! Bussitkin kulkee lähelle kuusamontielle. Suosittelen!

Maria

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Kiitos paljon 🙂

Kaikki meni hyvin 👍

08/01/2026

Siisti paikka ja henkilökunta ok

Raija Koistinen

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Kiitos paljon 🙂

Henkilökunta ystävällistä helppo kysyä jos asiaa.

19/11/2025

Kirpputori siisti paikka, ja lähellä on hyvä käydä usein siistimässä paikka.

Myynti ei niin hyvä kuitenkaan.

Helena Kulmunki

Koto Kirpputori (omistaja) 19/11/2025

Hei, kiva kuulla ja myynteihin tietenkin vaikuttaa monet asiat. Tervetuloa kuitenkin uudestaan taas 🙂

Parasta Oulusa!

07/11/2025

Siisti, valoisa kirppis! Pöydät on kestävät, ja kätevät kun niitä voi muokata tai varata tietynlaisen, riippuen siitä millaista itse tarvitsee. Asiakaspalvelu on aina ystävällistä ja hyväntuulista, asiakkaat huomioidaan aina hymyn kera.

Myyntiä tulee tosi hyvin ja aina löytyy myös jotain aarteita ostettavaksi!

Mama

Koto Kirpputori (omistaja) 19/11/2025

Hei, ihana kuulla että olet tykännyt pöydistä ja palvelu on meille sydämen asia 😀 Kiva kuulla myös hyvistä myynneistä ja hyvistä löydöistä 😀

Väsähtänyt

16/10/2025

Pimeähkö ja ahdas. Kalliit hinnat pöydissä olevilla tuotteilla ja ei kummosia löytöjä, tämä ei toki kirpputorin vika. Jotenkin välinpitämätön ja väsynyt asiakaspalvelu. Toki aika vasta avattu, aion käydä joskus uudelleen jos olisi parantunut.

JN

Koto Kirpputori (omistaja) 17/10/2025

Arvoisa asiakas,

Lämmin kiitos, että käytitte aikaanne ja jaoitte palautteenne käynnistänne. Arvostamme suuresti kaikkia kommentteja, sillä ne auttavat meitä kehittämään palveluamme.

Olen pahoillani kuullessani, että kokemuksenne asiakaspalvelusta ei vastannut odotuksianne ja koitte sen tällä kertaa välinpitämättömäksi ja väsyneeksi.

Haluamme ehdottomasti varmistaa, että jokainen asiakkaamme saa meiltä sen lämpimän ja energisen palvelun, josta olemme saaneet viime aikoina erityisen paljon kiitosta. Olemme panostaneet henkilökunnan koulutukseen ja käsittelemme palautteenne välittömästi, jotta voimme varmistaa palvelumme tasaisuuden.

Kiitos myös kommenteistanne tilan valoisuudesta ja ahtaudesta. Olemme panostaneet paljon tilan kohentamiseen ja olemme kuunnelleet paljon asiakkaitamme. Tämän vuoksi olemme myös saaneet paljon kehuja, että mahtavaa kun on vihdoin kirpputori joka kuuntelee asiakkaita ja kehittää paikkaa sen mukaan. Olemme myös saaneet paljon kehuja juuri valaistuksesta, paikan siisteydestä ja valoisuudesta tämän vuoksi olemme vähän ihmeissämme palautteen tästä osiosta.

Olette aivan oikeassa siinä, että olemme vasta hiljattain avanneet ja kehitämme toimintaamme jatkuvasti. Olen erittäin iloinen kuullessani, että aiotte vierailla meillä uudelleen! Lupaamme, että seuraavalla kerralla tulette kohtaamaan sen tason asiakaspalvelun ja tilan, josta olemme saaneet parhaat kehumme.

Tervetuloa pian uudelleen!

Hyvin siisti kirppis, kauppa käy, ystävällinen palvelu

16/10/2025

Kirppari-Kalle on myyjälle tosi kätevä, ja tavara menee hyvin kaupaksi. Myös ostettavaa löytyy. Raikas sisäilma ja hyvin siistit tilat ja pöydät, ei sekasortoa. 🙂 Asiakaspalvelu aina ystävällistä.

Riikka

Koto Kirpputori (omistaja) 17/10/2025

Hei, kiva kuulla ja tervetuloa uudestaan. Haluan myös muistuttaa esim. halloween tapahtumasta, tästä somessa enemmän tietoa 🙂

Hyvä kokemus

04/10/2025

kaikki: hyvä ja siisti kirppisympäristö! Kiva että pöytiäkin voi muuttaa tarpeen mukaan eli hyllyjä poistaa vaatteiden tieltä jne. Ja hinnotteluhuone hyvä idea!

Merja Isopoussu

Koto Kirpputori (omistaja) 05/10/2025

Hei, ihana kuulla, että tykkäsitte ja ilmeisesti myös käytitte hinnoitteluhuonettakin 🙂 tämä onkin ollut todella suosittu 🙂

Kiitos 👍

02/10/2025

Hyvä kokemus toisen kerran kävin 👍myymässä siisti paikka

Raija Koistinen

Koto Kirpputori (omistaja) 05/10/2025

Hei, kiitos palautteesta ja tervetuloa jälleen 🙂

Suosittelen

24/09/2025

Hyvin sujunut kirppari myynti. Ystävällinen palvelu

Johanna

Koto Kirpputori (omistaja) 05/10/2025

Hei, tervetuloa käymään ja myymään jälleen 🙂

Google Maps arvostelu

10/08/2025

Useamman käyntikerran jälkeen on todettava, että Koto-kirppis on yksi suosikeistani Oulussa. Siellä on sina ystävällinen palvelu. Lisäksi olen tehnyt monipuolisia ja edullisia löytöjä, muutakin kuin vaatetta. Iso bonus ja harvinaisuus Oulun kirppareilla on ilmastointi aekä raikas sisäilma. Tänään viimeksi teimme hyvän loydön.

Sarihanva V

Google Maps arvostelu

17/07/2025

Hyvin oli tarjolla etenkin lasten vaatteita. Kirpputori oli kuitenkin tosi ahdas eikä lastenvaunujen kanssa mahtunut kulkemaan. Kirpputorilla ei myöskään ole mikroa vauvan maidon lämmittämistä varten, mutta henkilökunta antoi ystävällisesti käydä heidän taukotilassa lämmittämässä.

Minna Kraatari-Tiri

Google Maps arvostelu

24/06/2025

Siisti kirpputori, paljon myös tavaraa pelkän vaatteen sijaan 😊 Jokusia tyhjiä loosseja, toivotaan myyjien aktivoitumista – asiakkaita oli käydessä melko paljon. Kassalla ystävällinen palvelu. Toivotaan menestystä kirppikselle, tänne tulen uudestaankin ☺️

Heidi Kokko

Google Maps arvostelu

07/06/2025

Tilat ovat valoisat ja raikkaat. Asiakaspalvelu on iloista, reipasta ja asiallista. Siellä on tarjolla myös täyden palvelun pöytiä. Pöytiä on reilusti ja käytävillä hyvin tilaa liikkua.

Taru Jäntti

Google Maps arvostelu

07/06/2025

Ei kyllä valitettavasti ollut kummoinen kokemus. Kirpputori on erittäin ahdas ja pimeä. Lisäksi profiloituu ainakin tällä hetkellä hämmästyttävän paljon vaatekirppariksi mikä on outoa teollisuusalueella sijaitsevaksi paikaksi. Ihmisiä on ruuhkaksi asti aina ja nopean visiitin aikana ehdin kuulla jo kahden ohikulkijan kommentoivan ahtautta. Entisessä KOTO kierrätysmyymälässä Toppilassa oli sata kertaa mielenkiintoisempi tarjonta kun siellä oli elokuvia, musiikkia ja pelejä sekä muuta teknistä kampetta. Ruskon kirppis on ihan vaan vaatetta ja rihkamaa, ikävä kyllä.

Antti Autio

Kirjoita arvostelu

Arvostelun on pohjauduttava omaan asiakaskokemukseesi yrityksen kanssa. Jokainen arvostelu tarkistetaan ennen julkaisua. Lue lisää arvostelukäytännöistämme.

Yhteystiedot

Sosiaalinen media

Meillä on käytössä Kirppari-Kalle

Aukioloajat

Ma:suljettu
Ti:10.00 - 19.00
Ke:10.00 - 19.00
To:10.00 - 19.00
Pe:10.00 - 19.00
La:10.00 - 15.00
Su:10.00 - 15.00

Hinnasto

Rekitön myyntipöytä
25€ / 7 myyntipäivää  + 3% provisio
Lisäpäivä 6€
Opiskelijat, eläkeläiset, työttömät – 15% ja -50% hintalappuarkit

Rekillinen myyntipöytä
30€ / 7 myyntipäivää + 3% provisio
Lisäviikko 30€ | Lisäpäivä 6€ | Tarkempi hinnasto kotisivuilla
Opiskelijat, eläkeläiset, työttömät – 15% ja -50% hintalappuarkit

Paalupaikka myyntipöytä
33€ / 7 myyntipäivää + 3% provisio
Lisäviikko 30€ | Lisäpäivä 6€ | Tarkempi hinnasto kotisivuilla
Opiskelijat, eläkeläiset, työttömät – 15% ja -50% hintalappuarkit

 


Arvostelut

4,5
Yhteensä 34 arvostelua
5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähteä

palaute

23/04/2026

Paikka oli siisti .Palvelu oli ystävällistä ja avuliasta. Liikkeen lopettaminen aiheutti hämmennystä ja varmaan tulokin jäi pienemmäksi

Ritva Heikkinen

Ihanat myyjät ja kivasti myyntiä

19/04/2026

Hyviä kokemuksia jäi. Henkilökunta oli todella mukavaa ja sain monta ylimääräistä tavaraa vähemmäksi (yli 100 kpl). Vastapainoksi tein myös kivoja löytöjä 😊

Jaana

Yhteenveto

14/04/2026

Nyt oli kyllä hiljaista myynnin suhteen kaksi edellistä kertaa meni huomattavasti paremmin eli kehno tulos

Raija Koistinen

Hyvä palvelu

14/04/2026

Henkilökunta oli mukavaa ja palvelualtista. Kirppari oli siisti.

Turo Piila

Hyvä kirppari

23/03/2026

Oulun paras käyttämäni kirppari. Henkilökunta ystävällinen ja joustava. Siisti paikka.

Sisko sarkkinen

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Kiitos paljon 🙂

Hyvän ilman kirppis

20/03/2026

Raikas sisäilma ja muutenkin siisti paikka mikä on näin allergiselle tosi tärkeätä. Aivan huippu henkilökunta ja muutenkin ilmapiiri kirppiksellä on tosi ystävällinen! Myyntipöydät hyvän kokoiset ja muokattavissa poistamalla hyllyjä. Saattaa olla että otan pöydän uudemmankin kerran tässä lähempänä kesää. Suositukset paikalle.

Minna

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Kiitos paljon 🙂

Hiljaista oli

12/03/2026

Asiointi oli sujuvaa mutta tavara ei mennyt kaupaksi. Rahallisesti kannattamaton myyntiviikko. Iso plussa siitä että loput tavarat sai lahjoittaa kirpparille eikä tarvinut kantaa itse pois! Henkilökunta oli ystävällistä.

Mh

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Hei, ikävä kuulla että myyntiä ei oikein tullut, mutta kiitoksia palautteesta kuitenkin 😀

Kotokirppis

08/03/2026

Harmi et täällä ei käy asiakkaita muuten hyvä ja siisti kirppis. Molemmilla kerroilla hävisi tavaraa eikä löytyny ku kävin kiertelemässä. Toinen myynti oli elämäni huonoin kirppiksillä mut ei kyllä ollu asiakkaitakaan tai tavara ja asiakas ei kohdannu. Toivottavasti asiakasmäärä lisääntyy ja käyn kyllä asiakkaana ja toivon et tää pysyy täälläpäin. Asiakaspalvelu ja kirppistoiminta hyvä.

Seluska Päivi

Koto Kirpputori (omistaja) 08/03/2026

Hei, kiitos palautteesta ja harmi kuulla, että jotain oli hävinnyt. Meillä on nyt viikkon myynnit seilannut aina 30-150€ välillä.

Hyvä

27/02/2026

Kiitos kirpitori tosi hyvä

Burbuqe

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Kiitos paljon 🙂

Hyvä kokemus

25/02/2026

Henkilökunta koostuu mukavista ja sosiaalisista tyypeistä. Se tuo kirppikselle mukavan tunnelman. Tilat ja pöydät hyvät ja hyvin esim tasoja joita voi siirrellä! Pientäkin tavaraa helpompi myydä!

Riina T

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Kiitos paljon 🙂

Joustava pöytä

25/02/2026

Kaikki sujui sujuvasti.

Ainut, että yksi muumimuki hävisi, ei tullut rahoja, ei näkynyt mukia.

Ulla

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Hei, ikävä kuulla. Olethan tarkistanut jälkimyynti tilin?

valoisa ja mukava kirppis

18/01/2026

Hyvät uudet pidennetyt aukioloajat +++ ystävällinen henkilökunta.

Hyvin on tehnyt löytöjä. Parkkipaikkatilaa löytyy ja helppo tulla, iso ruokakauppa tien tousella puolen, niin mukava köydä molemmissa samalla reissulla! Bussitkin kulkee lähelle kuusamontielle. Suosittelen!

Maria

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Kiitos paljon 🙂

Kaikki meni hyvin 👍

08/01/2026

Siisti paikka ja henkilökunta ok

Raija Koistinen

Koto Kirpputori (omistaja) 24/03/2026

Kiitos paljon 🙂

Henkilökunta ystävällistä helppo kysyä jos asiaa.

19/11/2025

Kirpputori siisti paikka, ja lähellä on hyvä käydä usein siistimässä paikka.

Myynti ei niin hyvä kuitenkaan.

Helena Kulmunki

Koto Kirpputori (omistaja) 19/11/2025

Hei, kiva kuulla ja myynteihin tietenkin vaikuttaa monet asiat. Tervetuloa kuitenkin uudestaan taas 🙂

Parasta Oulusa!

07/11/2025

Siisti, valoisa kirppis! Pöydät on kestävät, ja kätevät kun niitä voi muokata tai varata tietynlaisen, riippuen siitä millaista itse tarvitsee. Asiakaspalvelu on aina ystävällistä ja hyväntuulista, asiakkaat huomioidaan aina hymyn kera.

Myyntiä tulee tosi hyvin ja aina löytyy myös jotain aarteita ostettavaksi!

Mama

Koto Kirpputori (omistaja) 19/11/2025

Hei, ihana kuulla että olet tykännyt pöydistä ja palvelu on meille sydämen asia 😀 Kiva kuulla myös hyvistä myynneistä ja hyvistä löydöistä 😀

Väsähtänyt

16/10/2025

Pimeähkö ja ahdas. Kalliit hinnat pöydissä olevilla tuotteilla ja ei kummosia löytöjä, tämä ei toki kirpputorin vika. Jotenkin välinpitämätön ja väsynyt asiakaspalvelu. Toki aika vasta avattu, aion käydä joskus uudelleen jos olisi parantunut.

JN

Koto Kirpputori (omistaja) 17/10/2025

Arvoisa asiakas,

Lämmin kiitos, että käytitte aikaanne ja jaoitte palautteenne käynnistänne. Arvostamme suuresti kaikkia kommentteja, sillä ne auttavat meitä kehittämään palveluamme.

Olen pahoillani kuullessani, että kokemuksenne asiakaspalvelusta ei vastannut odotuksianne ja koitte sen tällä kertaa välinpitämättömäksi ja väsyneeksi.

Haluamme ehdottomasti varmistaa, että jokainen asiakkaamme saa meiltä sen lämpimän ja energisen palvelun, josta olemme saaneet viime aikoina erityisen paljon kiitosta. Olemme panostaneet henkilökunnan koulutukseen ja käsittelemme palautteenne välittömästi, jotta voimme varmistaa palvelumme tasaisuuden.

Kiitos myös kommenteistanne tilan valoisuudesta ja ahtaudesta. Olemme panostaneet paljon tilan kohentamiseen ja olemme kuunnelleet paljon asiakkaitamme. Tämän vuoksi olemme myös saaneet paljon kehuja, että mahtavaa kun on vihdoin kirpputori joka kuuntelee asiakkaita ja kehittää paikkaa sen mukaan. Olemme myös saaneet paljon kehuja juuri valaistuksesta, paikan siisteydestä ja valoisuudesta tämän vuoksi olemme vähän ihmeissämme palautteen tästä osiosta.

Olette aivan oikeassa siinä, että olemme vasta hiljattain avanneet ja kehitämme toimintaamme jatkuvasti. Olen erittäin iloinen kuullessani, että aiotte vierailla meillä uudelleen! Lupaamme, että seuraavalla kerralla tulette kohtaamaan sen tason asiakaspalvelun ja tilan, josta olemme saaneet parhaat kehumme.

Tervetuloa pian uudelleen!

Hyvin siisti kirppis, kauppa käy, ystävällinen palvelu

16/10/2025

Kirppari-Kalle on myyjälle tosi kätevä, ja tavara menee hyvin kaupaksi. Myös ostettavaa löytyy. Raikas sisäilma ja hyvin siistit tilat ja pöydät, ei sekasortoa. 🙂 Asiakaspalvelu aina ystävällistä.

Riikka

Koto Kirpputori (omistaja) 17/10/2025

Hei, kiva kuulla ja tervetuloa uudestaan. Haluan myös muistuttaa esim. halloween tapahtumasta, tästä somessa enemmän tietoa 🙂

Hyvä kokemus

04/10/2025

kaikki: hyvä ja siisti kirppisympäristö! Kiva että pöytiäkin voi muuttaa tarpeen mukaan eli hyllyjä poistaa vaatteiden tieltä jne. Ja hinnotteluhuone hyvä idea!

Merja Isopoussu

Koto Kirpputori (omistaja) 05/10/2025

Hei, ihana kuulla, että tykkäsitte ja ilmeisesti myös käytitte hinnoitteluhuonettakin 🙂 tämä onkin ollut todella suosittu 🙂

Kiitos 👍

02/10/2025

Hyvä kokemus toisen kerran kävin 👍myymässä siisti paikka

Raija Koistinen

Koto Kirpputori (omistaja) 05/10/2025

Hei, kiitos palautteesta ja tervetuloa jälleen 🙂

Suosittelen

24/09/2025

Hyvin sujunut kirppari myynti. Ystävällinen palvelu

Johanna

Koto Kirpputori (omistaja) 05/10/2025

Hei, tervetuloa käymään ja myymään jälleen 🙂

Google Maps arvostelu

10/08/2025

Useamman käyntikerran jälkeen on todettava, että Koto-kirppis on yksi suosikeistani Oulussa. Siellä on sina ystävällinen palvelu. Lisäksi olen tehnyt monipuolisia ja edullisia löytöjä, muutakin kuin vaatetta. Iso bonus ja harvinaisuus Oulun kirppareilla on ilmastointi aekä raikas sisäilma. Tänään viimeksi teimme hyvän loydön.

Sarihanva V

Google Maps arvostelu

17/07/2025

Hyvin oli tarjolla etenkin lasten vaatteita. Kirpputori oli kuitenkin tosi ahdas eikä lastenvaunujen kanssa mahtunut kulkemaan. Kirpputorilla ei myöskään ole mikroa vauvan maidon lämmittämistä varten, mutta henkilökunta antoi ystävällisesti käydä heidän taukotilassa lämmittämässä.

Minna Kraatari-Tiri

Google Maps arvostelu

24/06/2025

Siisti kirpputori, paljon myös tavaraa pelkän vaatteen sijaan 😊 Jokusia tyhjiä loosseja, toivotaan myyjien aktivoitumista – asiakkaita oli käydessä melko paljon. Kassalla ystävällinen palvelu. Toivotaan menestystä kirppikselle, tänne tulen uudestaankin ☺️

Heidi Kokko

Google Maps arvostelu

07/06/2025

Tilat ovat valoisat ja raikkaat. Asiakaspalvelu on iloista, reipasta ja asiallista. Siellä on tarjolla myös täyden palvelun pöytiä. Pöytiä on reilusti ja käytävillä hyvin tilaa liikkua.

Taru Jäntti

Google Maps arvostelu

07/06/2025

Ei kyllä valitettavasti ollut kummoinen kokemus. Kirpputori on erittäin ahdas ja pimeä. Lisäksi profiloituu ainakin tällä hetkellä hämmästyttävän paljon vaatekirppariksi mikä on outoa teollisuusalueella sijaitsevaksi paikaksi. Ihmisiä on ruuhkaksi asti aina ja nopean visiitin aikana ehdin kuulla jo kahden ohikulkijan kommentoivan ahtautta. Entisessä KOTO kierrätysmyymälässä Toppilassa oli sata kertaa mielenkiintoisempi tarjonta kun siellä oli elokuvia, musiikkia ja pelejä sekä muuta teknistä kampetta. Ruskon kirppis on ihan vaan vaatetta ja rihkamaa, ikävä kyllä.

Antti Autio

Kirjoita arvostelu

Arvostelun on pohjauduttava omaan asiakaskokemukseesi yrityksen kanssa. Jokainen arvostelu tarkistetaan ennen julkaisua. Lue lisää arvostelukäytännöistämme.

Yhteystiedot

Sosiaalinen media

Meillä on käytössä Kirppari-Kalle

Aukioloajat


Hinnasto

Rekitön myyntipöytä
25€ / 7 myyntipäivää  + 3% provisio
Lisäpäivä 6€
Opiskelijat, eläkeläiset, työttömät – 15% ja -50% hintalappuarkit

Rekillinen myyntipöytä
30€ / 7 myyntipäivää + 3% provisio
Lisäviikko 30€ | Lisäpäivä 6€ | Tarkempi hinnasto kotisivuilla
Opiskelijat, eläkeläiset, työttömät – 15% ja -50% hintalappuarkit

Paalupaikka myyntipöytä
33€ / 7 myyntipäivää + 3% provisio
Lisäviikko 30€ | Lisäpäivä 6€ | Tarkempi hinnasto kotisivuilla
Opiskelijat, eläkeläiset, työttömät – 15% ja -50% hintalappuarkit

 


show_kirpputori_related_posts


Uusimmat jutut

  • Muovikassien hinnat räjähtäneet: ympäristöteko vai lisää katetta kaupalle?
    Muovikassien hinnat räjähtäneet: ympäristöteko vai lisää katetta kaupalle?
    09/02/2026
  • Zara vetäytyy pikamuodin hintasodasta – panostaa laatuun ja entistä suurempiin myymälöihin
    Zara vetäytyy pikamuodin hintasodasta – panostaa laatuun ja entistä suurempiin myymälöihin
    11/12/2025
  • Poriin avautui jättimäinen uusi kirpputori – avajaisviikonloppuna huippumyynnit
    Poriin avautui jättimäinen uusi kirpputori – avajaisviikonloppuna huippumyynnit
    12/11/2025

TOP-10 Kirppikset