
Ykkösbasaari
Teollisuustie 18, Seinäjoki Navigoi


Ykkösbasaari
Teollisuustie 18, Seinäjoki Navigoi
Tämä yritys on lunastanut Kirpputorit24 -profiilinsa. Yritys voi vastata arvosteluihin, päivittää yrityksensä tietoja ja paljon muuta.
Kaikki yritykset voivat aktivoida profiilinsa ilmaiseksi ja pyytää arvosteluja. Lue lisää
| Ma: | 10.00 - 18.00 |
| Ti: | 10.00 - 18.00 |
| Ke: | 10.00 - 18.00 |
| To: | 10.00 - 18.00 |
| Pe: | 10.00 - 18.00 |
| La: | 10.00 - 18.00 |
| Su: | 11.00 - 16.00 |
Ykkösbasaari on Seinäjoella sijaitseva Etelä-Pohjanmaan suurin ja laadukkain second hand -myymälä, kirpputori ja outlet. Tarjoamme laajan ja jatkuvasti vaihtuvan valikoiman vaatteita, kodintarvikkeita, sisustustuotteita ja löytöjä edullisesti ja vastuullisesti. Ykkösbasaari on valittu Suomen viiden kiinnostavimman kirpputorin joukkoon, ja meidät tunnetaan siististä myymälästä, helppoudesta ja korkeasta laadusta. Seinäjoen tapahtumakaupunki tuo meille asiakkaita ympäri Suomen – monille käynti Ykkösbasaarissa on reissun kohokohta. Myymälämme sijaitsee keskeisellä paikalla Seinäjoen teollisuusalueella, tule ja ihastu! Yli 300 myyntipaikkaa 1200m2 myymälässä. Kierrättäminen on ekologinen elämäntapa, joka säästää kukkaron lisäksi paljon luonnonvaroja.
Olemme myös vahvasti mukana hyväntekeväisyydessä. Kohteenamme toimii mm. Seinäjoen Seudun Eläinsuojeluyhdistys.
Osoite: Teollisuustie 18, Seinäjoki Navigoi
Mikäli sijainti kartalla on mielestäsi väärä, ilmoita siitä meille.
Trendaavia kirppiksiä Suomessa juuri nyt
Arvostelut
Myynti sujui hyvin
Hyvin meni, soittamalla hoitui alennus prosenttienki laitto
Hyvin meni!
Kun laitoin vaatteille kuuluvat alhaiset hinnat, max. 5 €, myynti oli hyvää.
Ihan ok
Minulla oli heti 4vko eli maksoin 100e ja sitten jatkoin vielä eli yhteensä oli 57 päivää, olisin toivonut että hinta olisi ollut alhaisempi kun vielä jatkoin myyntiä.omalta osalta myynti ei mennyt odotetulla tavalla, mutta myyjät olivat ystävällisiä ja tulen kyllä uudestaan. Raha tuli nopeaa tilille.
Yleisesti ottaen OK.
Minulla tarkka kirjanpito myynnissä olevista tuotteista. Kolme vaatetta on hukassa/varastettu. Tarkastelin muita myyntipaikkoja, ei löytynyt eikä ole mennyt kassan läpi.
Myynti
Myynti meni kohtalaisesti
Myynti oli helppoa
Sain hyvät ohjeet asiakaspalvelijoilta. Myynti oli tosiaan helppoa ja Kirppari-Kallesta oli jännä seurata myyntiä.
Ystävällinen palvelu!
Asiakaspalvelu toimi todella hyvin sain nopeasti vastaukset kysymyksiini ja muutenkin palvelu oli todella hyvää. Ystävällisiä myyjiä.
Hyvin muuten mutta näpistykset haittaa..
Mulla on ollut pitkään myyntipöytä. Hyvin sujuu mutta ainut huono asia on kun tavaroita häviää pikkuhiljaa. En tiedä onko videotallennukset käytössä mutta eihän niistä ole mitään apua kun asiakas pystyy kieltämään tekonsa eikä häntä välttämättä edes löydetä.
Yhteenveto
Sain kyllä myytyäkin, mutta tavaraa lähti ilman maksuakin eli varastettiin
Heikko myyntitulos
Heikko myynti.
Kevätmyynti
Hyvä viikon myynti ja myyntipaikan vuokran hinta edullinen sekä hinta kiva yllätys.
Hyvö kokemus
Myynti sujui hyvin edullisilla hinnoilla, myynnissä olleet tavarat olivat kaikki hyväkuntoisia, siistejä ja puhtaita, osa käyttämättömiä! Hintaa piti kuitenkin pudottaa 1.vkon jälkeen 50% , jonka jälkeen myynti alkoi piristyä, toki kirpparilla oli jälleenmyyjiä, jotka odottivat Ale- hintoja! Myyntipaikka oli tullessa pölyinen, kirpparilta löytyi kuitenkin siivousvälineet:)) Kirpparikalle- digisovelus toimi hyvin myynnin seurannassa. Asiakaspalvelu oli ystävällistä. Kirpparin viikonloppu- tapahtuma myös lisäsi hyvin myyntiä. Tilankäyttöä sekä myyntipöytien toimivuutta ja erilaisia oheistapahtumia olisi hyvä jatkaa ja kehittää. Kiina- tuotteiden osalta voidi ehkä kirpparin omaa myyntiä rajoittaa ( mahdollisten haitallisten kemikaalien vuoksi). Hyvä teema voisi olla ympäristön kestävyys ja kierrätys eri muodoissaan! Kirpparin – 4 % provisio myynnistä heikensi lopullista myyntitulosta merkittävästi.
Kiitokset hyvästä yhteistyöstä:))
Hyvä neljän viikon myynti
Myyntiä tuli hyvin. Toki hinnat pitää olla maltilliset ja paikasta pitää huolta, mutta olen hyvin tyytyväinen.
Kaikki meni kaupaksi
Kaikki meni kaupaksi ennen määräaikaa. Kun ei hinnoittele ylihinnoilla, kauppa käy.
Ostettuja tuotteita oli vähän.
Tuotteet menivät huonosti kaupaksi, vaikka esim. vaatteet olivat siistejä ja hinnat olivat alhaiset.
Paikka arvio
Paikka hinta on liian suuri. Pölyinen hyllykkö ja lattia.
Myynti
Huonosti sain myytyä vaatteita vaikka ne oli hinnoiteltu edullisesti 2-15 € Olin pettynyt myyntiin.
Yllättävä kokemus
Myin ensimmäistä kertaa ylimääräisiä tavaroitani kirpputorilla ja koetin hinnoitella tuotteeni niin, että ne varmasti menisivät kaupaksi.
Mitään arvokkaampaa en saanut myydyksi mutta kaikkein tärkeintä oli että tavaroita meni kuitenkin kaupaksi selvästi enemmän kuin kuvittelin.
Isompi myyntipiste oli hyvä ja kerralla varattu neljän viikon aika
Myytävää oli paljon mutta hyvin tuotteet vaihtoivat omistajaa. Muutamaksi loppu päiväksi laitettu 70 % alennus vähensi tavaraa hienosti. Hieman harmitti naapurina ollut paikka, joka oli tavaraa täynnä. Osin peittivät meidänkin paikkaa. Tosin ymmärrän että järjestävänä tahona ette tälle mitään mahda.
Ykkösbasaari
Kaikki yhteistyö sujuu moitteettomasti niin kuin aina. Kiitos!
Kirjoita arvostelu
Yhteystiedot
- Teollisuustie 18, Seinäjoki
- ykkosbasaari.fi
- myynti@ykkosbasaari.fi
- 0406620007
Sosiaalinen media
- ykkosbasaari
- ykkosbasaari
- ei saatavilla
Sinua voisi kiinnostaa myös
Aukioloajat
| Ma: | 10.00 - 18.00 |
| Ti: | 10.00 - 18.00 |
| Ke: | 10.00 - 18.00 |
| To: | 10.00 - 18.00 |
| Pe: | 10.00 - 18.00 |
| La: | 10.00 - 18.00 |
| Su: | 11.00 - 16.00 |
Hinnasto
Pieni Myyntipaikka
1 viikko = 31 € + 4% myyntiprovisio
2 viikkoa = 56 € + 4% myyntiprovisio
4 viikkoa = 100€ + 4% myyntiprovisio
Iso Myyntipaikka
1 viikko = 41 € + 4% myyntiprovisio
2 viikkoa = 66 € + 4% myyntiprovisio
4 viikkoa = 110€ + 4% myyntiprovisio
Vitriinipaikka (vain myyntipöydän vuokraajille)
10 % myyntiprovisio, aina erillinen sopimus
Arvostelut
Myynti sujui hyvin
Hyvin meni, soittamalla hoitui alennus prosenttienki laitto
Hyvin meni!
Kun laitoin vaatteille kuuluvat alhaiset hinnat, max. 5 €, myynti oli hyvää.
Ihan ok
Minulla oli heti 4vko eli maksoin 100e ja sitten jatkoin vielä eli yhteensä oli 57 päivää, olisin toivonut että hinta olisi ollut alhaisempi kun vielä jatkoin myyntiä.omalta osalta myynti ei mennyt odotetulla tavalla, mutta myyjät olivat ystävällisiä ja tulen kyllä uudestaan. Raha tuli nopeaa tilille.
Yleisesti ottaen OK.
Minulla tarkka kirjanpito myynnissä olevista tuotteista. Kolme vaatetta on hukassa/varastettu. Tarkastelin muita myyntipaikkoja, ei löytynyt eikä ole mennyt kassan läpi.
Myynti
Myynti meni kohtalaisesti
Myynti oli helppoa
Sain hyvät ohjeet asiakaspalvelijoilta. Myynti oli tosiaan helppoa ja Kirppari-Kallesta oli jännä seurata myyntiä.
Ystävällinen palvelu!
Asiakaspalvelu toimi todella hyvin sain nopeasti vastaukset kysymyksiini ja muutenkin palvelu oli todella hyvää. Ystävällisiä myyjiä.
Hyvin muuten mutta näpistykset haittaa..
Mulla on ollut pitkään myyntipöytä. Hyvin sujuu mutta ainut huono asia on kun tavaroita häviää pikkuhiljaa. En tiedä onko videotallennukset käytössä mutta eihän niistä ole mitään apua kun asiakas pystyy kieltämään tekonsa eikä häntä välttämättä edes löydetä.
Yhteenveto
Sain kyllä myytyäkin, mutta tavaraa lähti ilman maksuakin eli varastettiin
Heikko myyntitulos
Heikko myynti.
Kevätmyynti
Hyvä viikon myynti ja myyntipaikan vuokran hinta edullinen sekä hinta kiva yllätys.
Hyvö kokemus
Myynti sujui hyvin edullisilla hinnoilla, myynnissä olleet tavarat olivat kaikki hyväkuntoisia, siistejä ja puhtaita, osa käyttämättömiä! Hintaa piti kuitenkin pudottaa 1.vkon jälkeen 50% , jonka jälkeen myynti alkoi piristyä, toki kirpparilla oli jälleenmyyjiä, jotka odottivat Ale- hintoja! Myyntipaikka oli tullessa pölyinen, kirpparilta löytyi kuitenkin siivousvälineet:)) Kirpparikalle- digisovelus toimi hyvin myynnin seurannassa. Asiakaspalvelu oli ystävällistä. Kirpparin viikonloppu- tapahtuma myös lisäsi hyvin myyntiä. Tilankäyttöä sekä myyntipöytien toimivuutta ja erilaisia oheistapahtumia olisi hyvä jatkaa ja kehittää. Kiina- tuotteiden osalta voidi ehkä kirpparin omaa myyntiä rajoittaa ( mahdollisten haitallisten kemikaalien vuoksi). Hyvä teema voisi olla ympäristön kestävyys ja kierrätys eri muodoissaan! Kirpparin – 4 % provisio myynnistä heikensi lopullista myyntitulosta merkittävästi.
Kiitokset hyvästä yhteistyöstä:))
Hyvä neljän viikon myynti
Myyntiä tuli hyvin. Toki hinnat pitää olla maltilliset ja paikasta pitää huolta, mutta olen hyvin tyytyväinen.
Kaikki meni kaupaksi
Kaikki meni kaupaksi ennen määräaikaa. Kun ei hinnoittele ylihinnoilla, kauppa käy.
Ostettuja tuotteita oli vähän.
Tuotteet menivät huonosti kaupaksi, vaikka esim. vaatteet olivat siistejä ja hinnat olivat alhaiset.
Paikka arvio
Paikka hinta on liian suuri. Pölyinen hyllykkö ja lattia.
Myynti
Huonosti sain myytyä vaatteita vaikka ne oli hinnoiteltu edullisesti 2-15 € Olin pettynyt myyntiin.
Yllättävä kokemus
Myin ensimmäistä kertaa ylimääräisiä tavaroitani kirpputorilla ja koetin hinnoitella tuotteeni niin, että ne varmasti menisivät kaupaksi.
Mitään arvokkaampaa en saanut myydyksi mutta kaikkein tärkeintä oli että tavaroita meni kuitenkin kaupaksi selvästi enemmän kuin kuvittelin.
Isompi myyntipiste oli hyvä ja kerralla varattu neljän viikon aika
Myytävää oli paljon mutta hyvin tuotteet vaihtoivat omistajaa. Muutamaksi loppu päiväksi laitettu 70 % alennus vähensi tavaraa hienosti. Hieman harmitti naapurina ollut paikka, joka oli tavaraa täynnä. Osin peittivät meidänkin paikkaa. Tosin ymmärrän että järjestävänä tahona ette tälle mitään mahda.
Ykkösbasaari
Kaikki yhteistyö sujuu moitteettomasti niin kuin aina. Kiitos!
Kirjoita arvostelu
Yhteystiedot
- Teollisuustie 18, Seinäjoki
- ykkosbasaari.fi
- myynti@ykkosbasaari.fi
- 0406620007
Sosiaalinen media
- ykkosbasaari
- ykkosbasaari
- ei saatavilla
Sinua voisi kiinnostaa myös
Aukioloajat
Hinnasto
Pieni Myyntipaikka
1 viikko = 31 € + 4% myyntiprovisio
2 viikkoa = 56 € + 4% myyntiprovisio
4 viikkoa = 100€ + 4% myyntiprovisio
Iso Myyntipaikka
1 viikko = 41 € + 4% myyntiprovisio
2 viikkoa = 66 € + 4% myyntiprovisio
4 viikkoa = 110€ + 4% myyntiprovisio
Vitriinipaikka (vain myyntipöydän vuokraajille)
10 % myyntiprovisio, aina erillinen sopimus
show_kirpputori_related_posts
Uusimmat jutut
-
-
Zara vetäytyy pikamuodin hintasodasta – panostaa laatuun ja entistä suurempiin myymälöihin11/12/2025
-
Poriin avautui jättimäinen uusi kirpputori – avajaisviikonloppuna huippumyynnit12/11/2025









