
Hiiden Kirppis
Naaranpajuntie 1, 03100 Nummela Navigoi


Hiiden Kirppis
Naaranpajuntie 1, 03100 Nummela Navigoi
Tämä yritys on lunastanut Kirpputorit24 -profiilinsa. Yritys voi vastata arvosteluihin, päivittää yrityksensä tietoja ja paljon muuta.
Kaikki yritykset voivat aktivoida profiilinsa ilmaiseksi ja pyytää arvosteluja. Lue lisää
| Ma: | 10.00 - 18.00 |
| Ti: | 10.00 - 18.00 |
| Ke: | 10.00 - 18.00 |
| To: | 10.00 - 18.00 |
| Pe: | 10.00 - 18.00 |
| La: | 10.00 - 16.00 |
| Su: | 11.00 - 16.00 |
Tervetuloa Hiiden Kirppikselle ostoksille tai myymään! Olemme siisti ja viihtyisä itsepalvelukirppis Vihdissä, aivan Nummelan keskustassa, Nummelan Prismaa vastapäätä. Kirppikseltämme löytyy yli 100 myyntipaikkaa.
Nähdään kirppiskierroksella! Lisäksi kaikille myyjille toivotamme hyvää myyntijaksoa!
Poikkeusaukioloajat löydät nettisivuiltamme! 🙂
Osoite: Naaranpajuntie 1, 03100 Nummela Navigoi
Mikäli sijainti kartalla on mielestäsi väärä, ilmoita siitä meille.
Trendaavia kirppiksiä Suomessa juuri nyt
Arvostelut
Hyvä kokemus
Kaikki toimi hyvin. Ystävällinen palvelu. Hälyttimiä saatavana opastuksen kera. Henkareita jne hyvin tarjolla.
Todella sujuvaa
Hyvin meni jälleen. Melkein kaikki tuli myydyksi:)
Ystävällinen henkilökunta, siisti kirpputori.
Kirpputori on siisti, valoisa. Henkilökunta huolehtineet, että pöydät pysyvät siisteinä ( vaikuttaa siltä) ja pudonneet vaatteet nostetaan henkareihin.
Henkilökunta on oikein ystävällistä olematta teennäisen maireita.
Myynnin ajantasainen seuranta mahtavaa. Tilitykset tulevat nopeasti.
Myyntiä tuli
Siisti myyntipaikka ja toimi hyvin. Nopea maksu myynnistä 🙂
Siisti kirppis.
Hiidenkirppiksellä käy paljon väkeä. Tavara liikkuu. Pitää vaan hinnoitella kohtuudella.
Niin hieno kirppis !
Myynti käy hyvin, kun näkee vaivaa myyntipaikan kanssa !
verkoston voimaa ja löytämisen riemua
Ystävällinen palvelu, iloiset kohtaamiset, paljon tuttuja naamoja sekä rupattelua ja naurun tyrskettä. Paikka jossa käyn mielelläni lähes päivittäin tekemässä kauppoja ja tapaamassa kirpparituttuja. Siisti ja laadukas paikka. Ei mikään suttuinen kiinailmiö.
Huhti-/toukokuun vaihde 2026
Paikkana siisti, väljä, valoisa … ystävällinen henkilökunta. Myynti sakkasi aikaisempiin kertoihin verrattuna – ihmiset varovaisia ja laatutietoisia ostoksistaan. “Roskalava” -systeemi vienyt pohjaa kirpparitoiminnalta, ihmiset eivät ole valmiita maksamaan. Harmi!
Ei suju kuin ennen
myynti on huonompaa kuin moneen vuoteen ja syy on mielestäni suljettuna olevien päivien melko runsaassa määrässä, nuo päivät ovat juuri niitä, jolloin asiakkailla olisi aikaa käydä kirpparilla
–
–
Siisti kirppis ja paljon asiakkaita
Kirppis on siisti ja asiakkaita on paljon. Myyjän kannalta hyvin tarjolla henkareita, pidikkeitä ja hälyttimiä. Yleisilme on siisti. Parhaiten liikkui todella halvat tavarat. Keräilytavarat kuten Riihimäen lasi tai Arabia eivät käyneet kaupaksi vaikka oli halvat hinnat.
Helppo, toimiva ja ystävällinen
Henkilökunta oli oikein ystävällistä ja auttoi ongelmissa. Kirpparikalle toimi moitteettomasti, ja hintalappujen tekeminen onnistui helposti mobiilissa.
Loistokokemus
Kaikki aina yhtä sujuvaa. Tällä kerralla myin 95% kaikista tuotteistani.
Vilkas kirpputori.
Myynti oli hyvä ja siisti paikka.
Asiakaspalvelua isolla A:lla!
Erinomainen asiakaspalvelu ja kauppapaikkana todettiin oikein toimivaksi ja hyväksi. Suosittelen👍
Hienosti myyntiä
Kaikki sujui hyvin ja myyntiä oli hienosti!
Kaikki hyvin
Kaikki meni hyvin, olitte erittäin auttavaisia kaikessa.
Sujuvaa kaupantekoa
Hiiden Kirppiksellä asiakasvirtaa on reilusti ja kauppa kulkee. Henkilökunta on aina ystävällistä ja palvelevaa. Paikkavaraukset, hinnoittelu ja myynnin seuranta sujuvat helposti Kirpparikallen kautta.
Hyvä kirpputori
Yllättäen vaatteista farkut menivät kaupaksi ja yllättäen kaikki pokkarit. Tällä kertaa 2 viikkoa myyntiaikaa, seuraavaksi varaus pidempään. Olen tyytyväinen Hiiden kirppikseen.
Siisti kirpputori
Valoisa siisti paikka aina löytyy jotain ostettavaa. Ja myös oma myynti meni hyvin. Suosittelen!
Google Maps arvostelu
Lempikirppikseni. Olen ollut molemmissa rooleissa, sekä ostamassa, että myymässä. Ja kun lattioille ei laiteta mitään, pysyy tila siistinä. Myös valoa riittää joka pöytään. Tilitykset suoritetaan nopeasti ja asiakaspalvelu moitteetonta. Suosittelen lämpimästi.
Google Maps arvostelu
Töykeä ja törkeäkäytöksinen kauppias! Tavaraa myyntiin tuodessa alkaa tutkia vaatteita, riuhtoo käsilaukun kädestä ja juoksee sen kanssa hälyportilleen todistajien ja asiakkaiden ihmetellessä vierellä. Tulee uudelleen ja uudelleen noin 3-4 kertaa kimppuuni. Seison avoimella käytävällä, housut; vyö ja nappi auki ja paidat ylhäällä kun hän kopeloi vaatteitani ja vartaloani kerran toisensa jälkeen. Kysyin kopeloivalta omistajalta epäileekö hän minua jostain, mihin hän vastasi “EN, koska sinulla hälyytti jo sisään tultaessa”. Hän ei siis epäillyt minun varastaneen mitään, mutta teki silti henkilökohtaisesti ruumiintarkastuksia useita kertoja ja häpäisi minua muiden asiakkaiden nähden keskellä myymälän käytävää. Vanha Tokmannin hälytin oli jäänyt vaatteeseeni kiinni ja se aktivoitui ulkoa sisälle tullessa ja hälytteli kun lastasin pöytään tavaraa. Olisin halunnut jättää myyntipaikan täyttämättä ja lähteä pois. En ollut edes kiertänyt sisällä ennen hyökkäystä! Kun olin saanut pöydän täytettyä menin Hiidenkirppiksen pukukoppiin ja riisuin kaikki vaatteeni kenkiä myöten ja löysin Tokmannin hälyn villaliivini sivusaumasta. Seuralaiseni leikkasi Hiidenkirppiksen omistajan antamilla saksilla hälyn villaliivistäni pois ja omistaja otti sen haltuunsa. Hänen hallussaan oli tätä ennen jo kenkieni ostolappu (99 €), jonka hän “kalasti” uusista kengistäni tutkiessaan niiden sisältöä kun olin hänen kopeloitavanaan. Kaksi vanhempaa “vakio”naista istuu kassan vieressä olevan kahvipisteen tuoleilla ja tirskuu koko “näytelmän” ajan tuijottaen minun alistamistani huvittuneina. Toinen “vakio”naisista ilmoitti useampaan kertaan, että Tokmannilta ostetuista vaatteista löytyy vuosienkin jälkeen hälyjä, jotka saattavat aktivoitua ja hälyyttää. Näin oli kuulemma käynyt monellekin! Seurassani ollut mieshenkilö järkyttyi kohtelustani, samoin kuin sukulaiset ja tuttavat. Ei anteeksipyyntöä – ei varasepäilyä ja silti henkilötutkimus ilman lupaa = poliisin valtuudet, vai onko? Harkitsen rikosilmoituksen tekemistä!
Google Maps arvostelu
Myyjätär oli epäystävällinen eikä halunnut liikkua antaakseen tietoja. En löytänyt kiinnostavia tai arvokkaita antiikkiesineitä. Lohjalla on parempia paikkoja, ja siellä saa myös lämpimän vastaanoton.
Google Maps arvostelu
Uskomattoman töykeää palvelua nykyajan mittapuulla. Kauppias ei osaa edes tervehtiä asiakkaita, muista kohteliaisuuksista nyt puhumattakaan.
Google Maps arvostelu
Peruskirppis, jossa on sekalaista perustavaraa tarjolla. Yleisilmeeltään siisti. Aina ei löydy ostettavaa, mutta yleensä löytyy jotain, riippuen toki mitä on etsimässä. Vähän sekava pöytien järjestys.
Kirjoita arvostelu
Yhteystiedot
- Naaranpajuntie 1, 03100 Nummela
- hiidenkirppis.fi
- info@hiidenkirppis.fi
- 0505010282
Sosiaalinen media
- HiidenKirppis
- hiidenkirppis
- ei saatavilla
Sinua voisi kiinnostaa myös
Aukioloajat
| Ma: | 10.00 - 18.00 |
| Ti: | 10.00 - 18.00 |
| Ke: | 10.00 - 18.00 |
| To: | 10.00 - 18.00 |
| Pe: | 10.00 - 18.00 |
| La: | 10.00 - 16.00 |
| Su: | 11.00 - 16.00 |
Hinnasto
Myyntirekki
1 vko / 19,90 € + 7 % myyntiprovisio
Myyntipöytä + Rekki
1 vko / 39,90 € + 7 % myyntiprovisio
Myyntipöytä
1 vko / 29,90 € + 7 % myyntiprovisio
Lisävuorokausi 6€ / päivä
Hintalaput tarra-arkeille 0,60€ / arkki
Hintalaput paperiarkeille 0,30€ / arkki
Arvostelut
Hyvä kokemus
Kaikki toimi hyvin. Ystävällinen palvelu. Hälyttimiä saatavana opastuksen kera. Henkareita jne hyvin tarjolla.
Todella sujuvaa
Hyvin meni jälleen. Melkein kaikki tuli myydyksi:)
Ystävällinen henkilökunta, siisti kirpputori.
Kirpputori on siisti, valoisa. Henkilökunta huolehtineet, että pöydät pysyvät siisteinä ( vaikuttaa siltä) ja pudonneet vaatteet nostetaan henkareihin.
Henkilökunta on oikein ystävällistä olematta teennäisen maireita.
Myynnin ajantasainen seuranta mahtavaa. Tilitykset tulevat nopeasti.
Myyntiä tuli
Siisti myyntipaikka ja toimi hyvin. Nopea maksu myynnistä 🙂
Siisti kirppis.
Hiidenkirppiksellä käy paljon väkeä. Tavara liikkuu. Pitää vaan hinnoitella kohtuudella.
Niin hieno kirppis !
Myynti käy hyvin, kun näkee vaivaa myyntipaikan kanssa !
verkoston voimaa ja löytämisen riemua
Ystävällinen palvelu, iloiset kohtaamiset, paljon tuttuja naamoja sekä rupattelua ja naurun tyrskettä. Paikka jossa käyn mielelläni lähes päivittäin tekemässä kauppoja ja tapaamassa kirpparituttuja. Siisti ja laadukas paikka. Ei mikään suttuinen kiinailmiö.
Huhti-/toukokuun vaihde 2026
Paikkana siisti, väljä, valoisa … ystävällinen henkilökunta. Myynti sakkasi aikaisempiin kertoihin verrattuna – ihmiset varovaisia ja laatutietoisia ostoksistaan. “Roskalava” -systeemi vienyt pohjaa kirpparitoiminnalta, ihmiset eivät ole valmiita maksamaan. Harmi!
Ei suju kuin ennen
myynti on huonompaa kuin moneen vuoteen ja syy on mielestäni suljettuna olevien päivien melko runsaassa määrässä, nuo päivät ovat juuri niitä, jolloin asiakkailla olisi aikaa käydä kirpparilla
–
–
Siisti kirppis ja paljon asiakkaita
Kirppis on siisti ja asiakkaita on paljon. Myyjän kannalta hyvin tarjolla henkareita, pidikkeitä ja hälyttimiä. Yleisilme on siisti. Parhaiten liikkui todella halvat tavarat. Keräilytavarat kuten Riihimäen lasi tai Arabia eivät käyneet kaupaksi vaikka oli halvat hinnat.
Helppo, toimiva ja ystävällinen
Henkilökunta oli oikein ystävällistä ja auttoi ongelmissa. Kirpparikalle toimi moitteettomasti, ja hintalappujen tekeminen onnistui helposti mobiilissa.
Loistokokemus
Kaikki aina yhtä sujuvaa. Tällä kerralla myin 95% kaikista tuotteistani.
Vilkas kirpputori.
Myynti oli hyvä ja siisti paikka.
Asiakaspalvelua isolla A:lla!
Erinomainen asiakaspalvelu ja kauppapaikkana todettiin oikein toimivaksi ja hyväksi. Suosittelen👍
Hienosti myyntiä
Kaikki sujui hyvin ja myyntiä oli hienosti!
Kaikki hyvin
Kaikki meni hyvin, olitte erittäin auttavaisia kaikessa.
Sujuvaa kaupantekoa
Hiiden Kirppiksellä asiakasvirtaa on reilusti ja kauppa kulkee. Henkilökunta on aina ystävällistä ja palvelevaa. Paikkavaraukset, hinnoittelu ja myynnin seuranta sujuvat helposti Kirpparikallen kautta.
Hyvä kirpputori
Yllättäen vaatteista farkut menivät kaupaksi ja yllättäen kaikki pokkarit. Tällä kertaa 2 viikkoa myyntiaikaa, seuraavaksi varaus pidempään. Olen tyytyväinen Hiiden kirppikseen.
Siisti kirpputori
Valoisa siisti paikka aina löytyy jotain ostettavaa. Ja myös oma myynti meni hyvin. Suosittelen!
Google Maps arvostelu
Lempikirppikseni. Olen ollut molemmissa rooleissa, sekä ostamassa, että myymässä. Ja kun lattioille ei laiteta mitään, pysyy tila siistinä. Myös valoa riittää joka pöytään. Tilitykset suoritetaan nopeasti ja asiakaspalvelu moitteetonta. Suosittelen lämpimästi.
Google Maps arvostelu
Töykeä ja törkeäkäytöksinen kauppias! Tavaraa myyntiin tuodessa alkaa tutkia vaatteita, riuhtoo käsilaukun kädestä ja juoksee sen kanssa hälyportilleen todistajien ja asiakkaiden ihmetellessä vierellä. Tulee uudelleen ja uudelleen noin 3-4 kertaa kimppuuni. Seison avoimella käytävällä, housut; vyö ja nappi auki ja paidat ylhäällä kun hän kopeloi vaatteitani ja vartaloani kerran toisensa jälkeen. Kysyin kopeloivalta omistajalta epäileekö hän minua jostain, mihin hän vastasi “EN, koska sinulla hälyytti jo sisään tultaessa”. Hän ei siis epäillyt minun varastaneen mitään, mutta teki silti henkilökohtaisesti ruumiintarkastuksia useita kertoja ja häpäisi minua muiden asiakkaiden nähden keskellä myymälän käytävää. Vanha Tokmannin hälytin oli jäänyt vaatteeseeni kiinni ja se aktivoitui ulkoa sisälle tullessa ja hälytteli kun lastasin pöytään tavaraa. Olisin halunnut jättää myyntipaikan täyttämättä ja lähteä pois. En ollut edes kiertänyt sisällä ennen hyökkäystä! Kun olin saanut pöydän täytettyä menin Hiidenkirppiksen pukukoppiin ja riisuin kaikki vaatteeni kenkiä myöten ja löysin Tokmannin hälyn villaliivini sivusaumasta. Seuralaiseni leikkasi Hiidenkirppiksen omistajan antamilla saksilla hälyn villaliivistäni pois ja omistaja otti sen haltuunsa. Hänen hallussaan oli tätä ennen jo kenkieni ostolappu (99 €), jonka hän “kalasti” uusista kengistäni tutkiessaan niiden sisältöä kun olin hänen kopeloitavanaan. Kaksi vanhempaa “vakio”naista istuu kassan vieressä olevan kahvipisteen tuoleilla ja tirskuu koko “näytelmän” ajan tuijottaen minun alistamistani huvittuneina. Toinen “vakio”naisista ilmoitti useampaan kertaan, että Tokmannilta ostetuista vaatteista löytyy vuosienkin jälkeen hälyjä, jotka saattavat aktivoitua ja hälyyttää. Näin oli kuulemma käynyt monellekin! Seurassani ollut mieshenkilö järkyttyi kohtelustani, samoin kuin sukulaiset ja tuttavat. Ei anteeksipyyntöä – ei varasepäilyä ja silti henkilötutkimus ilman lupaa = poliisin valtuudet, vai onko? Harkitsen rikosilmoituksen tekemistä!
Google Maps arvostelu
Myyjätär oli epäystävällinen eikä halunnut liikkua antaakseen tietoja. En löytänyt kiinnostavia tai arvokkaita antiikkiesineitä. Lohjalla on parempia paikkoja, ja siellä saa myös lämpimän vastaanoton.
Google Maps arvostelu
Uskomattoman töykeää palvelua nykyajan mittapuulla. Kauppias ei osaa edes tervehtiä asiakkaita, muista kohteliaisuuksista nyt puhumattakaan.
Google Maps arvostelu
Peruskirppis, jossa on sekalaista perustavaraa tarjolla. Yleisilmeeltään siisti. Aina ei löydy ostettavaa, mutta yleensä löytyy jotain, riippuen toki mitä on etsimässä. Vähän sekava pöytien järjestys.
Kirjoita arvostelu
Yhteystiedot
- Naaranpajuntie 1, 03100 Nummela
- hiidenkirppis.fi
- info@hiidenkirppis.fi
- 0505010282
Sosiaalinen media
- HiidenKirppis
- hiidenkirppis
- ei saatavilla
Sinua voisi kiinnostaa myös
Aukioloajat
Hinnasto
Myyntirekki
1 vko / 19,90 € + 7 % myyntiprovisio
Myyntipöytä + Rekki
1 vko / 39,90 € + 7 % myyntiprovisio
Myyntipöytä
1 vko / 29,90 € + 7 % myyntiprovisio
Lisävuorokausi 6€ / päivä
Hintalaput tarra-arkeille 0,60€ / arkki
Hintalaput paperiarkeille 0,30€ / arkki
show_kirpputori_related_posts
Uusimmat jutut
-
-
Zara vetäytyy pikamuodin hintasodasta – panostaa laatuun ja entistä suurempiin myymälöihin11/12/2025
-
Poriin avautui jättimäinen uusi kirpputori – avajaisviikonloppuna huippumyynnit12/11/2025






