Keuruun Laari 

Samuli Rantasentie 4, 42700 Keuruu Navigoi

Verynice farkkuja

Keuruun Laari 

Samuli Rantasentie 4, 42700 Keuruu Navigoi

Aktivoitu profiili

Tämä yritys on lunastanut Kirpputorit24 -profiilinsa. Yritys voi vastata arvosteluihin, päivittää yrityksensä tietoja ja paljon muuta.

Kaikki yritykset voivat aktivoida profiilinsa ilmaiseksi ja pyytää arvosteluja. Lue lisää

90 arvostelua
Kirpputori · Itsepalvelu · Myyntipalvelu · Ostopalvelu · Lahjoitukset
Ma:suljettu
Ti:10.00 - 17.00
Ke:10.00 - 17.00
To:10.00 - 17.00
Pe:10.00 - 17.00
La:10.00 - 15.00
Su:suljettu
Toimipiste avattu vuonna 2024
Reaaliaikainen myynnin seuranta
Meillä on käytössä Kirppari-Kalle, jonka avulla hinnoittelet tuotteet helposti ja seuraat myyntejäsi lähes reaaliaikaisesti

Keuruun Laari – paikka jossa ihmiset ja käytetyt tavarat kohtaavat.

Meille tullaan tekemään löytöjä ja tapaamaan vanhoja tuttuja sekä tietenkin myymään ja ostamaan mielenkiintoisia tavaroita. Kirpputori ja osto- sekä myyntiliike.

Osoite: Samuli Rantasentie 4, 42700 Keuruu Navigoi

Mikäli sijainti kartalla on mielestäsi väärä, ilmoita siitä meille.

Trendaavia kirppiksiä Suomessa juuri nyt

Arvostelut

4,3
Yhteensä 85 arvostelua
5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähteä

yhteenveto

15/06/2026

kaikki

rainer Selovuo

Kaikki sujui hyvin

26/05/2026

Kaikki sujui hyvin. Ilmeisesti asiakkaita kävi suht vähän, myynti ei ollut kauheen hyvä.

Minttu

Sujuvaa toimintaa

10/05/2026

Sujuvaa laskutus

Kauppa käy hyvin.

Hyvin tilaa tavaroille

Tarja Harju

Viikon 17 myynti

04/05/2026

Lasten tarvikkeet meni hyvin kaupaksi. 👍

Mutta vaatteet ei. Ei lasten eikä aikuisten. Siitä olen hieman pettynyt.😕

Eikä ollut hinnasta kiinni.

Ilmeisesti niin pieni asiakaskunta kuitenkin.

Kirsi Lehtinen

Pitkäaikaiset pöydt

28/04/2026

Myynti oli kyllä kaikkien aikojen huonoin. Monelta asiakkaalta kuullut, että nämä pöydät jotka ovat aina viikosta toiseen vievät asiakkaita. Olisi hyvä laittaa joku rajoitus myyntiajalle, että tulisi vaihtelua. Myös pöytien sijoittelu etenkin takapihan puoleisella käytävällä niin ahdasta että sinne väliin ei tee mieli edes mennä. Pöytien ryhmittely uudestaan olisi hyvä. Ja sellainen perussiivous tyhjään tilaan paikallaan. Itse poistaisin kokonaan tuon viimeisen välin ikkunan puoleiset paikat jotta tilaan saisi väljyyttä ja valoa.

Lisäksi yksittäisten tuotteiden myynnille olisi kiva olla mahdollisuus.

Asiakaspalvelu aina hyvää ja positiivista. Työntekijät tervehtivät aina iloisesti ja palvelivat hyvin.

Heidi Hannus

Viihtyisä kirppis

28/04/2026

Sujuvaa kaupankäyntiä. Tilava pöytä ja rekki , tilitys sujuu ongelmitta.

Tarja Harju

Arvoointi

25/04/2026

Kaikki sujui oikein hyvin ja tavarat kävi hyvin kauppansa.

Reija Vanamo

Toimii!

19/04/2026

Kaikki meni sujuvasti.

Marita Suomalainen

Kaikki meni niinkuin pitikin

23/03/2026

Ainahan sitä toivoo että kaikki menisi kaupaksi,ei kyllä mitään pahaa sanottavaa🙂

Sirpa Pirkkalainen

kiitos,

25/02/2026

Kaikki sujui hyvin. Ensimmäistä kertaa myyjänä. Positiivinen kokemus.

Sanna

Pöytä 17

16/02/2026

Helppo hinnoittelu systeemi. Osui huono pakkas viikko, ei juuri mitään myyntiä ja varastettiin 1 hajuvesi pöydästä!

Miia Soini

Arvostelu

28/12/2025

Sujuvaa toimintaa. Pöydät mukavan kokoisia. Kauppa käy hyvin! Rahat tilillä nopeasti. Kiva, kun voi seurata myyntiä kotoa käsin. Tykkään ja tulen pian uudestaan!! Välillä vaan tuppaa olemaan jonoa pöytiin.

Tarja Harju

Hyvin meni

15/12/2025

Kauppa kävi kohtuullisesti, tosin aika halvalla meni.

Juha Laitinen

Sujuvaa ja sydämellistä

07/12/2025

Ystävällistä ja sujuvaa palvelua kassalla. Aina valmiina vastaamaan kysymyksiin sekä hyviä neuvoja pöydän myynnin edistämiseksi varauksen yhteydessä.

Tarja

Erinomaista palvelua!

07/12/2025

Palvelu on ystävällistä ja muutenkin asiantuntevaa!👍

Marika

Kokemus Plussaa

27/11/2025

Henkilökunta oli ystävällistä ja aina valmiita auttamaan ja vastaamaan… Myynti aika hyvä mutta enemmänkin olisi saanut mennä, mikä lienee mahdottomuus. Jatkoa tulee asiakkuuteen.

Sirpa Koivukangas

Kaikki sujui hyvin.

16/11/2025

Hinnoittelu netin kautta onnistui hyvin. Samoin tilitys.

Kaisa Kaihlaniemi-Liukko

Mukava kokemus

03/11/2025

Mukava oli taas kirppiskokemus.

Loistava henkilökunta ja hyvä tunnelma.

rainer selovuo

Hyvä

01/11/2025

Myynti hyvä. Tyytyväinen viikkoon.

Maija

Hyvä myyntiviikko

26/10/2025

Jälleen tyytyväinen myyntiin.

Maija

Google Maps arvostelu

26/08/2025

Melko vähäisesti pöydissä itselle kohdentuvaa myytävää, mutta löytöjä voi tehdä myös muissa huoneissa olevista tuotteista. On huonekaluja, elektroniikkaa, keittiötarvikkeita, keräilyesineitä ym. Mies kassa todella sopiva asiakaspalveluun😊luonnostaan ystävällinen😊

Hopealilja

Google Maps arvostelu

08/07/2025

Monenlaista tavaraa useilla osastoilla, ja eri genreissä. Maltilliset hinnat. Retro-militariaakin löytyy.

Marko Sallinen

Google Maps arvostelu

08/07/2025

Ihan siisti peruskirppis. Hintataso yläkantissa huonekaluissa ja osassa pöytiä. Kiertelen työmatkoilla eri paikkakuntien kirppiksiä niin siksi vaikutelma hinnoista yllämainittu

Anne Salonen

Google Maps arvostelu

05/07/2025

Tyypillinen kirppari. Ahdas mutta varsin siisti. Ei myy mitään roinaa.

Olli Ukkonen

Google Maps arvostelu

16/02/2025

Laarin omistajille Harmittaa todella paljon, sillä 20% myyntipöytäni tavaroista varastettiin muutamassa päivässä, vaikka pyysin valvonnan vahvistamista yhden esineen katoamisen jälkeen. Menetin yhteensä 120€, myös hintavan Muumi-tuotteen. Voisitteko sanoa ihmisille, jotka varaavat myyntipöydän, että teiltä varastetaan todella paljon, ette vastaa varastetuista mitenkään ja valvonnalla ei ole mitään käytännön merkitystä.

JJ Production

Kirjoita arvostelu

Arvostelun on pohjauduttava omaan asiakaskokemukseesi yrityksen kanssa. Jokainen arvostelu tarkistetaan ennen julkaisua. Lue lisää arvostelukäytännöistämme.





Yhteystiedot

Sosiaalinen media

Meillä on käytössä Kirppari-Kalle

Aukioloajat

Ma:suljettu
Ti:10.00 - 17.00
Ke:10.00 - 17.00
To:10.00 - 17.00
Pe:10.00 - 17.00
La:10.00 - 15.00
Su:suljettu

Hinnasto

Hinnoittelu ja lisäpalvelut

Myyntipaikat
– Rekki 70cm + pöytä 150cm: 25€ + 5 %
—Rekki ja hylly 20€ + 5%
– Kaveripöytä (kahdelle) 15€/hlö+5%

Myyntijakso TI-LA

täyttö Ma klo17-18 tai ti 930-
tyhjennys La 15-16 


Arvostelut

4,3
Yhteensä 85 arvostelua
5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähteä

yhteenveto

15/06/2026

kaikki

rainer Selovuo

Kaikki sujui hyvin

26/05/2026

Kaikki sujui hyvin. Ilmeisesti asiakkaita kävi suht vähän, myynti ei ollut kauheen hyvä.

Minttu

Sujuvaa toimintaa

10/05/2026

Sujuvaa laskutus

Kauppa käy hyvin.

Hyvin tilaa tavaroille

Tarja Harju

Viikon 17 myynti

04/05/2026

Lasten tarvikkeet meni hyvin kaupaksi. 👍

Mutta vaatteet ei. Ei lasten eikä aikuisten. Siitä olen hieman pettynyt.😕

Eikä ollut hinnasta kiinni.

Ilmeisesti niin pieni asiakaskunta kuitenkin.

Kirsi Lehtinen

Pitkäaikaiset pöydt

28/04/2026

Myynti oli kyllä kaikkien aikojen huonoin. Monelta asiakkaalta kuullut, että nämä pöydät jotka ovat aina viikosta toiseen vievät asiakkaita. Olisi hyvä laittaa joku rajoitus myyntiajalle, että tulisi vaihtelua. Myös pöytien sijoittelu etenkin takapihan puoleisella käytävällä niin ahdasta että sinne väliin ei tee mieli edes mennä. Pöytien ryhmittely uudestaan olisi hyvä. Ja sellainen perussiivous tyhjään tilaan paikallaan. Itse poistaisin kokonaan tuon viimeisen välin ikkunan puoleiset paikat jotta tilaan saisi väljyyttä ja valoa.

Lisäksi yksittäisten tuotteiden myynnille olisi kiva olla mahdollisuus.

Asiakaspalvelu aina hyvää ja positiivista. Työntekijät tervehtivät aina iloisesti ja palvelivat hyvin.

Heidi Hannus

Viihtyisä kirppis

28/04/2026

Sujuvaa kaupankäyntiä. Tilava pöytä ja rekki , tilitys sujuu ongelmitta.

Tarja Harju

Arvoointi

25/04/2026

Kaikki sujui oikein hyvin ja tavarat kävi hyvin kauppansa.

Reija Vanamo

Toimii!

19/04/2026

Kaikki meni sujuvasti.

Marita Suomalainen

Kaikki meni niinkuin pitikin

23/03/2026

Ainahan sitä toivoo että kaikki menisi kaupaksi,ei kyllä mitään pahaa sanottavaa🙂

Sirpa Pirkkalainen

kiitos,

25/02/2026

Kaikki sujui hyvin. Ensimmäistä kertaa myyjänä. Positiivinen kokemus.

Sanna

Pöytä 17

16/02/2026

Helppo hinnoittelu systeemi. Osui huono pakkas viikko, ei juuri mitään myyntiä ja varastettiin 1 hajuvesi pöydästä!

Miia Soini

Arvostelu

28/12/2025

Sujuvaa toimintaa. Pöydät mukavan kokoisia. Kauppa käy hyvin! Rahat tilillä nopeasti. Kiva, kun voi seurata myyntiä kotoa käsin. Tykkään ja tulen pian uudestaan!! Välillä vaan tuppaa olemaan jonoa pöytiin.

Tarja Harju

Hyvin meni

15/12/2025

Kauppa kävi kohtuullisesti, tosin aika halvalla meni.

Juha Laitinen

Sujuvaa ja sydämellistä

07/12/2025

Ystävällistä ja sujuvaa palvelua kassalla. Aina valmiina vastaamaan kysymyksiin sekä hyviä neuvoja pöydän myynnin edistämiseksi varauksen yhteydessä.

Tarja

Erinomaista palvelua!

07/12/2025

Palvelu on ystävällistä ja muutenkin asiantuntevaa!👍

Marika

Kokemus Plussaa

27/11/2025

Henkilökunta oli ystävällistä ja aina valmiita auttamaan ja vastaamaan… Myynti aika hyvä mutta enemmänkin olisi saanut mennä, mikä lienee mahdottomuus. Jatkoa tulee asiakkuuteen.

Sirpa Koivukangas

Kaikki sujui hyvin.

16/11/2025

Hinnoittelu netin kautta onnistui hyvin. Samoin tilitys.

Kaisa Kaihlaniemi-Liukko

Mukava kokemus

03/11/2025

Mukava oli taas kirppiskokemus.

Loistava henkilökunta ja hyvä tunnelma.

rainer selovuo

Hyvä

01/11/2025

Myynti hyvä. Tyytyväinen viikkoon.

Maija

Hyvä myyntiviikko

26/10/2025

Jälleen tyytyväinen myyntiin.

Maija

Google Maps arvostelu

26/08/2025

Melko vähäisesti pöydissä itselle kohdentuvaa myytävää, mutta löytöjä voi tehdä myös muissa huoneissa olevista tuotteista. On huonekaluja, elektroniikkaa, keittiötarvikkeita, keräilyesineitä ym. Mies kassa todella sopiva asiakaspalveluun😊luonnostaan ystävällinen😊

Hopealilja

Google Maps arvostelu

08/07/2025

Monenlaista tavaraa useilla osastoilla, ja eri genreissä. Maltilliset hinnat. Retro-militariaakin löytyy.

Marko Sallinen

Google Maps arvostelu

08/07/2025

Ihan siisti peruskirppis. Hintataso yläkantissa huonekaluissa ja osassa pöytiä. Kiertelen työmatkoilla eri paikkakuntien kirppiksiä niin siksi vaikutelma hinnoista yllämainittu

Anne Salonen

Google Maps arvostelu

05/07/2025

Tyypillinen kirppari. Ahdas mutta varsin siisti. Ei myy mitään roinaa.

Olli Ukkonen

Google Maps arvostelu

16/02/2025

Laarin omistajille Harmittaa todella paljon, sillä 20% myyntipöytäni tavaroista varastettiin muutamassa päivässä, vaikka pyysin valvonnan vahvistamista yhden esineen katoamisen jälkeen. Menetin yhteensä 120€, myös hintavan Muumi-tuotteen. Voisitteko sanoa ihmisille, jotka varaavat myyntipöydän, että teiltä varastetaan todella paljon, ette vastaa varastetuista mitenkään ja valvonnalla ei ole mitään käytännön merkitystä.

JJ Production

Kirjoita arvostelu

Arvostelun on pohjauduttava omaan asiakaskokemukseesi yrityksen kanssa. Jokainen arvostelu tarkistetaan ennen julkaisua. Lue lisää arvostelukäytännöistämme.



Yhteystiedot

Sosiaalinen media

Meillä on käytössä Kirppari-Kalle

Aukioloajat


Hinnasto

Hinnoittelu ja lisäpalvelut

Myyntipaikat
– Rekki 70cm + pöytä 150cm: 25€ + 5 %
—Rekki ja hylly 20€ + 5%
– Kaveripöytä (kahdelle) 15€/hlö+5%

Myyntijakso TI-LA

täyttö Ma klo17-18 tai ti 930-
tyhjennys La 15-16 


show_kirpputori_related_posts


Uusimmat jutut

  • Muovikassien hinnat räjähtäneet: ympäristöteko vai lisää katetta kaupalle?
    Muovikassien hinnat räjähtäneet: ympäristöteko vai lisää katetta kaupalle?
    09/02/2026
  • Zara vetäytyy pikamuodin hintasodasta – panostaa laatuun ja entistä suurempiin myymälöihin
    Zara vetäytyy pikamuodin hintasodasta – panostaa laatuun ja entistä suurempiin myymälöihin
    11/12/2025
  • Poriin avautui jättimäinen uusi kirpputori – avajaisviikonloppuna huippumyynnit
    Poriin avautui jättimäinen uusi kirpputori – avajaisviikonloppuna huippumyynnit
    12/11/2025

TOP-10 Kirppikset